fbpx

הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי כובשת עוד יעד

ברזילי נבחרה לצד אנה זק לשמש כשגרירת המותג סקארה. במהלך ערב השקה, הפריחו השתיים 300 בלונים צהובים כמחווה להשבת החטופים הישראליים שעדיין נותרו בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה. ברזילי: "כל אירוע של שמחה לא יהיה מושלם, עד שכל החטופים יחזרו לביתם"
תפקיד חדש ומחווה לחטופים. נטע ברזילי צילום: אמיר מאירי

הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי, הזמרת והפרזנטורית של רשת סקארה אנה זק, כוכבי רשת, מובילי דעת קהל ואנשי עסקים, הגיעו להשקת קולקציית איפור חדשה לקיץ 2024 של הרשת שנערכה בלאונג' אקפלה בתל אביב, במהלכו הופרחו בלונים צהובים כמחווה להשבת החטופים.

מוזמני האירוע, שהופתעו מהגעתה של ברזילי, התרגשו ועם כניסתה מחאו לה כפיים ועטפו אותה באהבה. נטע סיפרה שהגיעה לאירוע מיד לאחר יום צילומים במסגרת השתתפותה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" וביקשה לחוות ולהתנסות במוצרי האיפור החדשים. "האיפור תמיד היה שם, גם כשרציתי להסתתר מתחת למסכה, שהרגשתי פגיעה מדי וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה ובעיקר כשרציתי לייצר אומנות בלתי נשכחת", אמרה ברזילי.

איתי זמיר, מנכ"ל סקארה: "אנו שמחים להשיק בקיץ הזה מעל 12 קטגוריות איפור, שכוללים למעלה מ-50 מוצרי איפור שונים ומגוונים. אנו שמחים גם לבשר לכם על הצטרפותה של נטע ברזילי למשפחת סקארה והיא תשמש כשגרירת המותג לשנת 2024 לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק. נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לעוצמה, נשיות נחישות ויופי. ועם קסם שלא ניתן להתעלם ממנו. נטע ברזילי מגלמת ביכולת שלה את התעוזה של כל אישה להתחדש ולצמוח. הכישרון והתשוקה שלה לעשייה הניעו אותה לנסוק וגבוה".

אורחי האירוע נהנו מהופעה חיה של נטע עם השירים קלאס באפס מאמץ ועם שיר האירוויזיון 'טוי' בו זכתה במקום הראשון ועוד. במהלך ההופעה אמרה נטע: "בתקופה הלא פשוטה שאנו עוברים, למדתי כמה חשוב ליהנות ולחיות את הרגע ולהגיד תודה על מה שיש. זו זכות גדולה להיות כאן ולהגיד תודה לאנשים ששומרים עלינו".

בתום האירוע הזמין איתי זמיר, את אנה זק ונטע ברזילי למרפסת הלאונג' ויחד הפריחו 300 בלונים צהובים כמחווה לחטופים ומשפחותיהם. "בלעדיהם, שום דבר אינו שלם", סיכמו השלושה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות