fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקריות חוגגים

מסעדת שף חדשה, ימי הולדת, חתונה והשקה. שבוע אחד בקריות רווי באירועים
קרן קיפניס ילדת היומולדת וגלית הוך צילום: גיא זלצר
קרן קיפניס ילדת היומולדת וגלית הוך צילום: גיא זלצר

מאות בנות הגיעו  לסטודיו הפופ החדש עדי סלע. הסטודיו למכירת שמלות כלה וערב נפתח במתחם ה~OUTLET בחוצות המפרץ ומציע שלל שמלות כלה וערב במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק, השמלות הנמכרות בסטודיו מיוצרות מבדים יוקרתיים ובעיצוב קפדני. "בעולם של היום, לקוחות חכמות ומבינות עניין. הן משוות מחירים, הן בודקות מה כדאי ואיפה מקבלים יותר עבור כספן. בדיוק בגלל זה נוצרה החנות. נשים מקבלות שמלות מרהיבות ויוקרתיות במחירים נוחים ואטרקטיביים", מספרת עדי סלע, שעומדת מאחורי חנות הקונספט החדשה. טווח המחירים: 500_2500 שקלים, שעות פעילות: א'_ה' _ 10:00_21:30, ו' _ 10:00_15:00,  שבת- 18:30-22:00. לפרטים נוספים: 052~2632418. צילום: שי פרנקו

 

קומפלקס היופי והטיפוח פי אמ ספא בקומה האחרונה בקניון עזריאלי, מעניק ללקוחות הד הקריות הטבה בלעדית. כל מי שתצטרף חינם למועדון הלקוחות של פי אמ ספא תקבל כרטיס הגרלה _ כל כרטיס זוכה. רשימת הזכיות מפנקת ביותר. את יכולה לזכות בפן/טיפול פנים/מקלחון שיזוף/בוטוקס _ החלקת קמטים/הסרת שיער בלייזר. אז עם רשימת פינוקים כזו, למה אתן מחכות? לכו תתפנקו ותיהנו. פרטים נוספים בעיתון. עוד לקוחה מרוצה הגיעה לפי אמ ספא  בקניון עזריאלי ק.אתא. נסטיה מתפנקת תחת ידיה של חלי  צילום: קורין מלכה

שלומי משעלי הבעלים של השניצליה סניף קרית מוצקין, מציג לפניכם את המבצע המפתה שאף לקוח לא יוכל להישאר אדיש אליו: עסקית ב~37 שקלים בלבד. מהרו לבקר.

פתחנו  את "עתיקה" ואתם מוזמנים להתענג על הטעם ועל התפריט של השף הידוע והמוביל בתחום תומר אזולאי והאיכות של הבעלים ליאור מויאל.  במקום ארוחות עסקיות מפנקות במיוחד, תפריט ערב מיוחד, תפריט בר ואירועים קטנים, קולינריה עשירה באווירה מיוחדת, המקום קסום והמחירים שווים לכל כיס. צומת הצריף על הציר הראשי. אתם עוד לא שם?

אלינור מעוז, הבת של בקי מעוז ובחיר ליבה גולן שער התחתנו השבוע באולמי הנסיכה בקלאסית בהשתתפות 600 איש שהגיעו לחגוג ביחד עם המשפחה. לאירוע המרגש הגיעו אורחים מכל העולם: אוקראינה, מוסקבה, ספרד, גיאורגיה ובלגיה. אלינור התלבשה אצל כוכי פאלאס המדהימה, הסתרקה אצל שירה הררי והתאפרה אצל ריקי פרץ. את האירוע הפיקו עדן הפקות ודיג'יי פלוטקה עשה ערב מחשמל. על הצילומים המרהיבים אחראים מבטים. שיהיה במזל.

בשלישי השבוע חגגה אשת המטקות קרן קיפניס מקבוצת בלנגה ביץ' יומולדת.  הלוקיישן: פאב הספרייה בקרית חיים. החברים הטובים יצאו מהפוך והגיעו לפרגן בערב של נשנושים, בירות, יין והרבה כייף. הרבה ברכות ואיחולים.

ריהוט מראה הופך פופולרי ככל שעוברות השנים לאור העובדה שהוא מייצר אלגנטיות וניקיון בכל חלל. לרגל סוף השנה פתחו ברשת שוורץ הום קולקשיין במבצעים חסרי תקדים. שידת מראות דגם אנג'לה היכולה לשמש כשידת איפור או קונסולת כניסה לבית עולה עכשיו רק 1725 שקלים ומראה בגודל 60×90 תעלה עכשיו רק 445 שקלים.

באלמוג ציוד טכני בע"מ, החנות המובילה למוצרי עשה זאת בעצמך, שיפוץ ושיפור הבית ולא רק, תמצאו מחלקה חדשה למוצרי חשמל במחירים ללא תחרות: מחלקת ביגוד המציעה את המותג קולומביה בקולקציית חורף חדשה בהנחות מיוחדות. כמו כן מבחר ענק של מגפי בלנסטון, גם לילדים, במחירים הזולים בצפון, ועוד מבול של מבצעים. והמחירים? הכי משתלמים.

דוכן ביריד הבריאות בגרנד קניון צילום: יח"צ
דוכן ביריד הבריאות בגרנד קניון צילום: יח"צ
קרן קיפניס ילדת היומולדת וגלית הוך צילום: גיא זלצר
קרן קיפניס ילדת היומולדת וגלית הוך צילום: גיא זלצר
 צחי נקש מנכ"ל אלמוג _ מחויבים למחירים ולמבצעים הכי שווים צילום: נתי יהודה
צחי נקש מנכ"ל אלמוג _ מחויבים למחירים ולמבצעים הכי שווים צילום: נתי יהודה

מנהל בלו סקאיי סניף חיפה, אבירן בן חמו וצוות המוכרים שלו עובדים קשה מאז שנפתח הסניף החדש. מההנהלה מספרים שצפויה עוד הפתעה בתחילת השנה החדשה, שתשנה לגמרי את פני המשחק בענף הרכב בצפון. פרטים נוספים בהמשך. כתובת: שד' ההסתדרות 86 (צ'ק פוסט) חיפה, טל': 3311*.

יש חדש בקרית אתא. דני אבני מהפריוויי בקרית אתא, ממשיך לחדש ולהפתיע. פינת נרגילות, ציוד לסלולר ומחירים מפתיעים שלא מאפיינים מרכולית. כדאי לקפוץ.

בלוריא הום בורגר בצומת צבר לא מפסיקים לפנק. עסקיות המבורגר 220 גר' פלוס תוספת+סלט אישי+שתייה ב~46 שקלים בלבד. אפשר להזמין את כל המשפחה לארוחה מבלי לשבור תוכנית חיסכון. בנוסף, חשוב שתדעו: בלוריא הום בורגר מקפידים על אספקת בשר טרי מדי יום והבשר נטחן כל בוקר במקום. מחכים לכם כל השבוע בשעות 12:00_22:00 ובחמישי ובמוצ"ש עד השעות הקטנות של הלילה. לא לשכוח: ימי חמישי 1 +1 על כל התפריט (לא כולל עסקיות).

טולדנו מימון, סגן ראש העיר קרית אתא, קיבל השבוע את הקיה ספורטאג' החדשה משמוליק חיים, מנהל אולם תצוגה קיה צפון של אילן נחימוב בע"מ.

מזל טוב לאלינור מעוז וגולן שער לחתונתם צילום: מבטים
מזל טוב לאלינור מעוז וגולן שער לחתונתם צילום: מבטים

 

שי ורועי הצמד הכי מצחיק ואהוב על כל הילדים, פותח את החורף בשער הצפון עם מופע חורפי ומשעשע לילדים. המופע יתקיים ביום חמישי הבא, 12 בחודש בשעה 17:30 י בקניון שער הצפון מתחם איקאה ברחבת fox home, הכניסה חופשית.

בוטיק אסתטיקה ויופי Slim&Beauty ברחוב דרך עכו 61 בקריית מוצקין, מציע מגוון טיפולים קוסמטיים המבוססים על טכנולוגיית elos המשמשת למתיחת עור הפנים ולמיצוקו. במהלך הטיפול, נעשה שימוש באנרגיית אור משולבת עם אנרגיית תדרי רדיו (RF) שגורמים לעור להיות חלק ומתוח יותר. הטיפול מבוצע באישור משרד הבריאות הישראלי, משרד הבריאות האמריקאי FDA והאיגוד האירופאי CE.

ארוחת פרידה. היא חשבה שהיא מגיעה לעוד ישיבת הנהלה מן המניין אבל נשות ההנהלה הצליחו להפתיע אותה. פרופ' חן שפירא מנהלת בית החולים כרמל, הופתעה על ידי בנות ההנהלה בארוחת בוקר מפנקת.

המבצע המטורף אצל שלומי בשניצלייה קרית מוצקין צילום: מאיר לחיאני
המבצע המטורף אצל שלומי בשניצלייה קרית מוצקין צילום: מאיר לחיאני

שינוי לטובה. עם הגעתו למרפאה, המטופל הביע חשש מטיפול באמצעות דיקור סיני. "הוא סיפר בבכי שבתקופה האחרונה סובל מחרדות בעקבות לחץ בעבודה ובבית", אומרת מטפלת בדיקור סיני במרפאת כללית רפואה משלימה בנצרת עילית גלית גליל. המטופל החל בקבלת טיפולי דיקור סיני במרפאה. "בטיפול ה~14", מספרת גליל, "התרגשתי לשמוע את המטופל נכנס למרפאה ואומר בקול רם 'החיים יפים'". החיסונית שלו.

מקצוע מבוקש. הקורס ליועצי משכנתאות, שיתקיים בבית מ.ט.י גליל מערבי קריות בעכו, מיועד לכל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות, לרוכשי דירות שלוקחים משכנתה בפעם הראשונה, בעלי משכנתאות המעוניינים לבצע מיחזור משכנתה, עוסקים בתחום פיננסי כגון: עובדי בנקים, חשבי שכר ועוד. הקורס כולל בתוכו הכנה לבחינת הלשכה ליועצי המשכנתאות בישראל. לפרטים והרשמה ניתן לפנות למ.ט.י גליל מערבי קריות בטלפון: 04~9814027, שלוחה 4.

חוצות המפרץ אאוטלט מציע: יריד עודפים של אמריקן קומפורט וורדינון נעמן.  אמריקן קומפורט – ענק הריהוט המציע כורסאות נוחות, כסאות טלוויזיה, ספות ועוד מבחר פריטים עד 70 אחוזי הנחה. החנות תפעל עד סוף נובמבר 2015.  ורדינון ונעמן – מבחר פריטים של שתי החברות עד 70 אחוזי הנחה. החנות המיוחדת תפעל עד סוף דצמבר 2015. חוצות המפרץ OUTLET, רח' החרושת 10, חיפה, טל: 04~8723261. רגע, יש עוד.

המתחם גם פותח את סופי השבוע באירוע  של שישי Live -בילוי של שישי בבוקר, החל מהשעה 10:00, עם הופעה של להקת קאברים, בשילוב דוכני אוכל לקנייה במקום ולקניה הביתה, ביום שישי (היום) תופיע להקת אוברטון _ הרכב קאברים אנרגטי וסוחף, במופע מחווה לטובי הלהיטים העבריים והלועזיים מכל הזמנים, בעיבודים מוזיקאליים חדשניים. ההופעה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים במדרחוב המותגים.

דודו שגיא, מנכ"ל הקריון הגיע ביום ראשון השבוע עם רעייתו אוסנת להשקת שעון אומגה החדש מסדרת ג'יימס בונד. ההשקה כללה פרמיירת הסרט ג'יימס בונד, לבכירי המשק והכלכלה, למובילי דעת קהל ואושיות אופנה. האירוע כלל קוקטייל חגיגי וחשיפת השעון החדש.

דודו שגיא ורעייתן בהשקת שעון אומגה החדש מסדרת ג'יימס בונד צילום: אלעד גוטמן
דודו שגיא ורעייתן בהשקת שעון אומגה החדש מסדרת ג'יימס בונד צילום: אלעד גוטמן

המצב הביטחוני מלחיץ? כללית רפואה משלימה מציעה מגוון טיפולים להתמודדות עם לחץ וחרדה. לדברי המנהלת הרפואית במרחב צפון ברשת, ד"ר אלינה צימרמן יש ביכולת הטיפולים לסייע למטופלים להפיג לחצים ולשפר את תחושת הביטחון העצמי. חודש נובמבר הוא חודש הירידים הגדול של הגרנד קניון והספתח יהיה יריד בריאות ולייף סטייל, בימים ראשון ושני הקרובים, לאורך שעות היום.

רשת ואהבת – חנויות קונספט המתמחות בפריטים מעוצבים לבית, מוצרי מסורת, קודש ואומנות, מציעה בסניפיה מגוון פאזלים חינוכיים לילדים, בניהם: פאזל בריאת העולם, בית המקדש, תיבת נח, מתפללים בכותל ועוד. הפאזלים המוצעים מותאמים לרמות הקושי של הילדים ומורכבים מ~160 חלקים ועד 250 חלקים, צבעוניים ובגדלים שונים, היוצרים תמונה מרהיבה. המחיר: 35 שקלים. ניתן להשיג בכל סניפי רשת ואהבת. 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות