fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בועז סולומון שלף טבעת

מי הציע נישואין ברחובות ניו יורק, מה בישל דני נישליס והבת של מי חגגה בת מיצווש. הסיפורים החמים של השבוע בקריות
רותם אבוחצירה. צילום: רוני כרמלי
  • יום שני, שעון ישראל. בניו יורק הרחוקה, איש חיי הלילה של הצפון בועז סולומון, כורע ברך באמצע ברוקלין, שולף טבעת מהאגדות ומציע נישואים לחברה מעין דבש. ברור שהיא אמרה: איי דו. נראה שבקיץ הזה מישהי הולכת ללבוש לבן…המדור שולח ברכותיו ונעמד בתור לתפוס את זר הכלה.
  • תכירו את רותם אבוחצירה, חיילת מקרית ים שחולמת להיות מאפרת. בינתיים, היא מתאמנת על החברות בבסיס ובעיקר על עצמה. נראה שבהחלט יש לה עתיד בתחום. ובינתיים, תזכרו איפה ראיתם אותה בפעם הראשונה.

רותם אבוחצירה. צילום: רוני כרמלי
  • זוכרים שבתחילת השבוע היה חורפי וגשום? בכל זאת אנחנו כבר בחורף. אז דני נישליס, החליט לפנק את עובדי רדיו חיפה במרק חם. נישליס הגיע בשעות הבוקר למטבח של הרדיו, עם דלעת, בטטות וגזרים והחל לרקוח מרק כתום מועשר בחלב קוקוס.
    נישליס, הפכת להיות מאסטר שף ?
    "אין כיף יותר גדול מאשר לראות את כל הרדיו נהנה ממעשה ידי".
דני נישליס מבשל מרק. צילום: ליאת ובר
  • המאפרת ריקי פרץ ואייל טולדנו חגגו השבוע בת מצווש' לבתם אור. על ההפקה הייתה אחראית סיון קסטיאל בן- ציון, שדאגה שכלת האירוע תיכנס לאולם בנעלי עקב ותופיע במופע אש אפריקאי. בשיא האירוע, הקדיש טולדנו שיר לבתו והדמעות לא איחרו להגיע.
    התרגשו: שון וארלט מלכה וארלט וכל צוות המספרה שהיו אחראים על השמלות והשיער, יערית ארז, שיר הררי, שלומי טברו ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות