fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנשי התקשורת ליקקו את האצבעות

עשרות אנשי תקשורת ובני משפחותיהם פתחו את הסופ"ש במסעדת בלאק בורגר בקניון הסינמול לטעימות ומפגש עם השף צחי בוקששתר לרגל השקת שיתוף פעולה ייחודי בין זכייני מותג בוב ספוג
העיתונאים ואנשי התקשורת בהשקת ארוחת "בוב ספוג" בבלאק
העיתונאים ואנשי התקשורת בהשקת ארוחת "בוב ספוג" בבלאק (צילום: יונתן דנינו)

מסעדת בלק בורגר בקניון הסינמול, לב המפרץ, חגגה בסופ"ש שיתוף פעולה ייחודי בין זכייני מותג "בוב ספוג" לרשת בלאק. דמות הילדים האהובה, "בוב ספוג" מתארחת בבלאק והרשת משיקה את ארוחות הילדים בהשראת הדמות המצוירת. ארוחת הילדים תכלול מנת ילדים ייחודית, חוברות צביעה, הפתעות לילדים הפעלות ועוד.

ארוחת הילדים החדשה תעניק לילדים המגיעים לרשת חוויה ייחודית המשלבת בין ארוחה בתצורה המרובעת והמוכרת, ביחד עם הפתעות ושעשועים לזאטוטים הכוללים בין היתר מספר חוברות צביעה שונות, קעקועים, צילומים מצחיקים הממותגים בדמויות האהובות של הסדרה ועוד. את פני המבקרים במסעדה תקבל בכניסה בובת בוב ספוג בגודל אדם והילדים יוכלו לתעד את החוויה ולהצטלם עם דמותו המרובעת של הספוג הצהוב.

לרגל המאורע הוזמנו עיתונאים ואנשי תקשורת יחד עם ילדיהם לחגיגה צהובה שכללה בובת ענק של הדמות האהודה שהגיע במיוחד לאירוע, מנות ילדים מפנקות, קרטיבים בוב ספוג וכמובן מפגש עם השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת, שהגיע במיוחד לחגיגה כדי להצטלם עם הילדים באופן אישי. על האירוח הופקדו שלומי פורמן בעלי המסעדה ויואב כהן שותפו, אורית שחם-וואלך בעלת משרד יחסי הציבור יחד עם אן כהן ממשרדה, שהזמינו את הנוכחים בקונספט משפחתי ודאגו לפנק גם את המבוגרים.

נצפו: אלירן טל, אלי לוי, דניאל סריוטי, יורם מארק רייך, אייל לרמן, אייל מויאל, אודיאה שוורץ, טלי טלבי, ערן שוצמן, ליאור מרום, רונית קיטאי, נוגה כרמי, אדי גל, רותם כבסה, כרמל שבתאי, זליג אהרונוביץ, ניר אהרוני, אברהם צ'יבין ועוד רבים… היה תענוג!

שלומי פורמן, צחי בוקששתר  ואיציק אדרי
שלומי פורמן, צחי בוקששתר ואיציק אדרי (צילום: יונתן דנינו)
העיתונאים ואנשי התקשורת בהשקת ארוחת "בוב ספוג" בבלאק
העיתונאים ואנשי התקשורת בהשקת ארוחת "בוב ספוג" בבלאק (צילום: יונתן דנינו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות