fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנשים שואלים אם אפשר להגיע, אפילו בשביל לשבת לבד ולאכול בשולחן צדדי"

מסעדת בי בי בי באח"י אילת נחשבת לאחת ממסעדות ההמבורגרים המוצלחת בקריות, עקב הקורונה דרך החלונות המשקיפות אל הרחוב הסואן, גילנו כיסאות מורמים ושירות משולחים ו"טייק אוואי" שעובד ללא הרף
בועז פלדמן מרשת בי בי בי אח"י אילת | צילום: ניצן שלם
בועז פלדמן מרשת בי בי בי אח"י אילת | צילום: ניצן שלם

תפסנו את בועז פלדמן מקרית חיים לשיחת צהריים של יום ראשון. פלדמן הוא הזכיין של רשת בי בי בי ברחוב אח"י אילת, במסעדה, שנחשבת לאחת המוצלחות בקריות עם תפריט המבורגרים עשיר, שירות וטעם כיד המלך, הכיסאות היו מורמים על לשולחנות וצוות עובדים היה מצומצם.

פלדמן מספר: "ההצהרה של ראש הממשלה אמש על סגירת מקומות הבילוי, התקבלה אצלנו באופן רציונלי. הבוקר, ראשון, התחלנו לטפל בכל הדברים הנדרשים ובהכנת המסעדה למצב החדש. אנחנו צפינו את הבשורה הזאת מראש. נשארו לנו רק ההחלטות הסופיות לגבי התנהלות העסק מעתה".

"לא קיבלנו את הבשורה בטראומה גדולה. שירות המשלוחים שלנו עובד ללא הפסקה. הזמנות המשלוחים לא מפסיקות להגיע. אנשים שואלים אם אפשר להגיע, אפילו בשביל לשבת לבד ולאכול בשולחן צדדי", מספר פלדמן.

פלדמן מוסיף להיות אופטימי למרות שנגיף הקורונה כבר שיתק את רוב המשק. "אנחנו לא נמשיך במצב הזה עוד הרבה זמן. שירות המשלוחים שלנו ממשיך לעבוד במלוא המרץ. אנו נערכנו לשירות משלוחים וטייק אוואי, בשביל לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. עוד לפני התפרצות הנגיף הפעלנו שירות משלוחים, כך שהמצב לא חדש עבורנו. רק שהמשלוחים כעת הם בווליום הרבה יותר גבוה".

אל בי בי בי אח"י אילת ניתן להגיע, להזמין ולקחת את הארוחה הביתה ולא צריך להתייחס לכיסאות המורמים. אפשר להזמין גם באתר ובאפליקציה.

תפריט המסעדה ישתנה בימים הקרובה עקב צמצום הפעילות. למשלוחים: 04-838-5455

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות