fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנון כץ, חובב ים וספורט ימי, השלים את פרויקט בניית גלשן סאפ ממוחזר

אמנון כץ, תושב חיפה בן 69, הוא חובב ים וספורט ימי. בקיץ 2018 החליט לאתגר את עצמו ולבנות גלשן סאפ ממוחזר באורך 2.8 מטר. הוא הדביק יחד כ-230 קרטוני חלב תנובה
אמנון כץ | צילום מרכז השייט חיפה
אמנון כץ | צילום מרכז השייט חיפה

אמנון כץ, תושב חיפה בן 69, הוא חובב ים וספורט ימי. בקיץ 2018 החליט לאתגר את עצמו ולבנות גלשן סאפ ממוחזר באורך 2.8 מטר. הוא הדביק יחד כ-230 קרטוני חלב תנובה וחיבר סנפיר בחלקו האחורי לשמירה על כיוון התנועה ויציבות הגלשן.

הפרויקט נמשך 5 שנים, עם הפסקה של שנה וחצי באמצע. ביום שבת האחרון השלים אמנון את פרויקט בניית הגלשן וחנך אותו במועדון השייט של חיפה שבחוף השקט. הוא יצא לים על גבי הגלשן מצויד במשוט ושט כחצי שעה שהגלשן איתן ויציב.

פרויקט בניית הגלשן הממוחזר של אמנון הוא יוזמה מבורכת. הוא מוכיח שניתן לעשות שימוש חוזר בחומרים שאנו זורקים כדי ליצור דברים חדשים ומועילים. זוהי גם דרך נפלאה להעלות את המודעות לחשיבות מחזור והגנת הסביבה.

אנו מאחלים לאמנון הצלחה רבה בשימוש בגלשן הסאפ שלו. אנו מקווים שהוא יעודד אחרים לעשות שימוש חוזר בחומרים שאנו זורקים כדי ליצור דברים יצירתיים ומועילים לנו ולסביבה.

 

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות