fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמא של מתמודדת האח הגדול דיאן שוורץ כותבת בבכי

"עוקבים וחברים יקרים, בימים האחרונים הרשת מלאה בהודעות קשות ומלאות שנאה, קללות ואיומים על חייה של הבת שלי דיאן.
דיאן שוורץ | צילום: מיכה לבוטון
דיאן שוורץ | צילום: מיכה לבוטון

אמא של דיאן כותבת בבכי: "עוקבים וחברים יקרים, בימים האחרונים הרשת מלאה בהודעות קשות ומלאות שנאה, קללות ואיומים על חייה של הבת שלי דיאן.
אני לא מאחלת לאף אמא לקרוא את התגובות שקראתי, מילים שמכוונות לבת הקטנה שלי.
לא מגיע לאף אמא לקבל איחולי מוות לבת שלה, לשמוע שיש מי שמצטער שהיא לא היתה חלק מהשואה, ושמחכים שתצא כבר מהבית כדי לדרוס אותה.
וכל זה על מה?

לא דמיינתי שכזו אלימות תופנה לבת שלי, שנכנסה לבית האח הגדול בטוחה וגאה בעצמה ובמה שהשיגה בחייה. מי שלא מכיר את דיאן או לא ניסה לקרוא מעבר למתקפה חסרת התקדים עליה, מדובר בבחורה צעירה בת 23, אוהבת ומכבדת כל אדם באשר הוא.
במשך כל הילדות שלה עברה בין מדינות ובתי ספר כשהיינו בנסיעות מהעבודה, למדה להסתדר ולהכיר תרבויות ושפות שונות, להכיל ולקבל אנשים חדשים, ומגיל צעיר מפרנסת את עצמה. וכן, לפעמים היא מדברת ישר מהבטן, בלי פילטרים ובלי מחסומים.

אני מבקשת מכם לזכור שיש לדיאן משפחה וחברים שמכירים אותה ויודעים מי היא ומה הערכים שמובילים אותה, ונמצאים בהלם מוחלט ממה שמתרחש ברשתות.
אגב ברור לי שלא כולם חייבים להתחבר לכל דבר שדיאן אומרת וכל אחד יכול להביע דעה, אבל גם לזה יש דרך.

לכל אחד מאיתנו יש אחריות לדברים שנכתבים, איך אנשים יכולים להגיד שהם בעד החלש ונגד חרם ובריונות כשמפרסמים על ילד שהחברים לא הגיעו לחגוג לו יום הולדת, ובמקביל לא להבין מה גורמות תגובות שכל מה שיש בהן הוא שנאה טהורה.

אנחנו נמשיך לגבות את דיאן האהובה שלנו, שנכנסה לבית עם ראש מורם ואיננה מודעת בכלל לשיח הפוגעני שסובב סביבה ואין לה את היכולת להגיב.
וזו ההזדמנות גם להודות לכל מי שבוחר לראות מעבר ולוקח חלק בגרעין התומך שמלווה את דיאן בתהליך המורכב הזה.

בפוסט אפשר לראות את דיאן שלנו, הבת, האחות, החברה הטובה שהיא, לצד חלק קטן מהתגובות ברשת.
מאחלת לכולנו סבלנות, סלחנות, ואהבת חינם.

אלה, אמא של דיאן"
תזכרו שיש לה משפחה!

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות