fbpx

אילנית לוי ונבחרת קולינרית מובילה, יככבו בקמפיין חדש לחג השבועות

מנחת הטלוויזיה אילנית לוי, יחד עם תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויוני צוקרמן, יציגו מתכונים לחג שבועות במסגרת קמפיין אופנה חדש בהשקעה של 700 אלף ש"ח
אילנית לוי והנבחרת הקולינרית צילום: שי יחזקאל

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה גולברי בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף ש"ח תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגיטלים של המותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו ואת כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן, כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, על פי בחירה מקולקציית קיץ 2024 של גולברי.

במסגרת הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין על ידי הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתכונים, לחג שבועות.

אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה. אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן".

בית האופנה גולברי, נמצאת בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה כ-80 סניפים ברחבי הארץ.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות