fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך חדרה צלמת מקרית אתא לביתו של איתי לוי? וגם: איך נראה הבית?

צלמת האדריכלות מקרית אתא עינת דקל הוזמנה לצלם את בית של הזמיר והיא משתפת בחוויות. בקרוב היא תנחת גם בביתם של אייל גולן ודניאל גרינברג
"הוא כזה חמוד". עינת דקל ואיתי לוי | צילום: הילה דקל
"הוא כזה חמוד". עינת דקל ואיתי לוי | צילום: הילה דקל

צלמת האדריכלות ועיצוב הפנים עינת דקל מקרית אתא הגיעה יחד עם אחותה הילה לצלם את ביתו של הזמר איתי לוי בנס ציונה, ודקל משתפת בחוויות: "איתי לוי בחור מקסים. כשהייתי אצלו, היו אצלו כ-20 איש בבית, כי הייתה לו תקלה בכבלים. הוא היה כזה חמוד. את מרגישה ישר בבית. צחק, ישב ודיבר".
איך נוצר הקשר ביניכם?
"דניאל גרינברג,
אשתו של הזמר אייל גולן, פרסמה את הבית שהם עומדים להיכנס אליו אחרי שיפוץ. פניתי אליה והצעתי לה שאם הם חושבים לצלם את הבית, אני אשמח לשתף פעולה איתם ושלחתי לה קישור לאתר שלי. גרינברג העבירה את זה למעצבת שלה. המעצבת אהבה את העבודות שלי, התלהבה והזמינה אותי: 'בואי, אנחנו רוצים להציע לך לצלם גם את הבית של איתי לוי בנס ציונה".

אז כמו שכבר הבנתם: בקרוב דקל תצלם גם את הבית של אייל גולן ודניאל גרינברג. כמובן שזה יקרה אחרי שיתאקלמו בביתם החדש עם התינוקת החדשה, מיאל.

המדור מבטיח לעקוב ולשתף את קוראיו בחוויות ובתמונות.

רוצים גם אתם לראות את הצילומים המרהיבים של עינת דקל? היכנסו לאתר העבודות המקסימות שלה ותיהנו. לאתר קליקו כאן.

 

עינת דקל | צילום הילה דקל
עינת דקל בפעולה. מצלמת את הבית של איתי לוי | צילום: הילה דקל

 

הילה דקל ואיתי לוי | צילום עינת דקל
הילה דקל ואיתי לוי | צילום: עינת דקל

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות