fbpx

אחרי עליית סדרת המתח בכיכובה, מגי אזרזר מסבירה למה ויתרה על חופשת הקיץ

השחקנים הישראלית שמככבת בימים אלה בסדרת המתח הנפלאה "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", התייצבה אחרי לילה ללא שינה לסט הצילומים של המותג גרנייה והצהירה שהשנה היא תוותר על חופשת הקיץ עקב המצב הקשה במדינה. עוד חשפה, שבקרוב תעלה סדרה חדשה שהיא עצמה יצרה וכתבה
מגי אזרזר על סט הצילומים צילום: טל עבודי

יממה אחרי עליית סדרת המתח שבכיכובה ואחרי לילה ללא שינה, השכימה קום השחקנית מגי אזרזר, הפנים של מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרניה', מזה עונה שישית ברציפות, לרגל צילומי קמפיין טלוויזיה חדש של המותג.

הקמפיין החדש בכיכובה הצטלם על סט בוילה מפוארת ברמת השרון, בו מגלמת אזרזר תפקיד חדש: אישה של וואן סוויפ. הכל היא מבצעת בפעולה אחת פשוטה ויעילה – כושר, משחק ואפילו הסרת איפור. בקמפיין, אזרזר מקדמת את המים המיסלריים של גרניה, בעזרתם היא מסירה את האיפור בקלות וביעילות. זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של אזרזר עם גרניה בקטגוריית טיפוח הפנים.

אזרזר, שעובדת סביב השעון בחודשים האחרונים, עדכנה כי היא נפעמת מכל האהבה לה זכתה ביממה האחרונה, לאחר עליית סדרת המתח שבכיכובה "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", ואמרה: "בזמן ההקרנה של פרק הבכורה, הייתי בכלל על במת התיאטרון בבית לסין, כך שסיימתי את ההצגה למבול של הודעות. האמת? נורא התרגשתי". עוד הוסיפה כי בקיץ הקרוב היא לא מתכננת לנפוש עם בעלה קותי והבנות, והנה ההסבר: "ראשית, אני נופשת בעיקר בעבודתי. אני אוהבת להיות בעשייה וזה הכי ממלא אותי ואני לא אומרת את זה כקלישאה. אני מרגישה מחויבת למדינה שלנו. לא מרגיש לי בנוח לעזוב כרגע את המדינה במצבה הנוכחי. גם לא עבור חופשה של כמה ימים".

כידוע, מגי אזרזר, אמא לתאומות, שיתפה על הסט בתמונות של בנותיה הקטנות שכבר מלאו להן שנתיים והשוויצה שאחת מהן היא כמו בלרינה. "כל היום היא מתהלכת בבית על קצות אצבעות. אני מאוהבת בכל אחת מהן, ובגיל הזה, אני מרגישה שאט אט אני מזהה אצל כל אחת את האופי, את החיבור, את החלומות, את התשוקה", אמרה אזרזר.

אחרי סדרת המתח שעלתה בקשת 12, מגי מתכננת משהו חדש ומרגש שמעולם לא עשתה קודם לכן; סדרה חדשה שהיא עצמה יצרה וכתבה בשיתוף צוות עשיר של כותבים, בבימויו של ארז בן הרוש. אזרזר: "מדובר בסדרת מערכונים שם אני אגלם דמויות שונות שלעולם לא זכיתי לשחק. אני מגשימה לעצמי חלומות . לצדי ישחקו נעמה אמית, אושרית סרוסי וג'וי ריגר". יש למה לצפות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות