fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכיבה על סוסים: מי יעצור את ליאור רז?

מאמן הרכיבה הבכיר מקיבוץ רמת יוחנן זכה בתחרות היוקרתית -"הפיצוריטי", עם הסוסה "בל". התרגלנו, הוא עושה זאת כל שנה
ליאור רז והסוסה "בל"
עוד תואר לשלל התארים המפואר. ליאור רז והסוסה "בל" (צילום: נועם שושני)

 בשבת שעברה נערכה בקיבוץ אלונים תחרות סוסים ארצית שכללה את מיטב הסוסים והרוכבים הישראלים. אפשר להגדיר אותה כתחרות החשובה בסבב תחרויות הסוסים בסגנון הרכיבה המערבי. המקצה המרכזי היה מקצה הפיצוריטי (מהמילה פיוצ'ר באנגלית – עתיד). זו היא כיתה לסוסים בני שלוש שנחשבת מאוד יוקרתית בשל רמת הקושי להגיע לרמה תחרותית גבוהה בגיל כול כך צעיר.

במקצה הזה ניצח ליאור רז, המאמן הראשי בחוות הסוסים בקיבוץ רמת יוחנן. ליאור רכב על הסוסה של דן מור: בל- Belle star whiz. "בל" היא סוסת יבוא מטקסס ארצות הברית. היא הגיעה לארץ לפני כשמונה חודשים והשלימה את האימון שלה אצל ליאור בקיבוץ רמת יוחנן. ליאור ומור צופים לה עתיד תחרותי עשיר לאור ההצלחה שלה בתחרות שאותה היא ניצחה עם ציון שיא לגילאים האלה (147 נקודות).

יצוין כי לליאור יש היסטוריה מפוארת בתחום, הוא זכה בשנים האחרונות כמה פעמים במקום הראשון, כולל בשנה שעברה בתחרות שנערכה בחוות הסוסים בקיבוץ נצר סירני. יש להדגיש כי הזוכה במקום הראשון מקבל פרס כספי גבוה מאוד ובמדליה ייחודית.

 ליאור רז והסוסה "בל"
עוד תואר לשלל התארים המפואר. ליאור רז והסוסה "בל" (צילום: נועם שושני)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות