fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית קרית ביאליק הוא "המתלונן הסדרתי" המוביל בעיר

אלי דוקורסקי. 1751 פניות למוקד העירוני. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי. 1751 פניות למוקד העירוני. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה בשנה החולפת למוקד העירוני 1751 פעמים, כמעט חמש פעמים בכל יום, ובכך הוכתר ל"מתלונן הסדרתי" המוביל של העיר.

העירייה החליטה להעניק תעודות הערכה לתושבים שמדווחים באופן קבוע למוקד העירוני על מפגעים, מתוך הנחה כי בכל פנייה כזו יש הזדמנות לשפר ולייעל. ברוח זו הוחלט להעניק תעודות הוקרה לשלושה מתלוננים מצטיינים שפנו בשנת 2018 מספר רב של פעמים למוקד העירוני ולא בפניות קנטרניות, אלא בהצעות ייעול, הפניות למפגעים ותקלות שונות.
דוקורסקי, העניק תעודות הוקרה לתושבי העיר המתלוננים המצטיינים: אלי דוידוב שפנה למוקד העירוני 364 פעמים, רוני סרולוביץ  עם 136 פניות ויובל בנימין עם  97 פניות. דוקורסקי הודה להם על אזרחות טובה, אכפתיות, מעורבות ותרומה לשיפור חזות העיר באמצעות פניות למוקד העירוני. לאחר חלוקת התעודות לתושבים העיר הופתע דוקורסקי כשקיבל בעצמו את התעודה המעידה על פניותיו הרבות למוקד העירוני בשנה החולפת.

דוקורסקי מסר::" פרדוקס השירות נובע מכך שמספר התלונות עולה ככל שרמת השירות עולה. תושבי העיר שמקבלים מענה מהיר וזמין מבינים שיש מי שמקשיב ומטפל בפניותיהם, לכן מרבים לפנות למוקד העירוני. אני מודה לתושבים האכפתיים שמקדישים מזמנם למען שיפור פני העיר ורואה בהם שותפים מלאים לעשייה". על פניותיו למוקד העירוני הוא אמר: "הופתעתי מכמות הפניות שלי למוקד העירוני. אעשה מאמץ לשבור את השיא האישי בשנה הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות