fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הקריות ישמש כנשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל

אריה אברמוביץ, בעל ומנכ"ל סוכנות ביטוח, נבחר לתפקיד הנשיא לאחר שזכה ברוב של 44 אחוזים. אברמוביץ: "מתחייב להיות נשיא של כולם"
אריה אברמוביץ (צילום: יח"צ)
אריה אברמוביץ (צילום: יח"צ)
אריה אברמוביץ (צילום: יח"צ)
אריה אברמוביץ (צילום: יח"צ)

אריה אברמוביץ, תושב קרית מוצקין מונה השבוע לשמש בתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל, לאחר שזכה ברוב של 44 אחוזים. אברמוביץ (56) אב לארבעה ילדים, הוא בעל ומנכ"ל סוכנות ביטוח, בעל ותק של 35 שנים בענף והוא ימלא את התפקיד בארבע השנים הקרובות.

אברמוביץ התייחס למועמדים שהתמודדו נגדו בבחירות ואמר: "אני מושיט יד לשטרן ולצרפתי, מהיום אנו שותפים מלאים. אתם אנשים ראויים, ואני מודה לכם על מערכת בחירות הוגנת ודמוקרטית וקורא להם לקחת חלק פעיל בעשייה למען הענף.אני מתחייב להיות נשיא של כולם  ולהביא את השינוי המיוחל לענף בכלל ולסוכני הביטוח בפרט".

אברמוביץ הביע את תודתו לנשיא הלשכה היוצא אודי כץ ואמר: "אני רוצה למסור את תודתי לנשיא היוצא,על 6 שנים של שליחות ציבורית. אני מתכוון לעשות עמו חפיפה מסודרת ולהשתמש בידע ובניסיון של כל נשיאי הלשכה לשעבר. מערכת הבחירות הוכיחה, שלשכת סוכני ביטוח היא חזקה, שורשית ועמוקה בכלכלה בישראל. את העוצמות האלה אני לוקח מכאן לקדנציה ארוכה, מלאת אתגרים ובעזרת השם מלאת הישגים.אני קורא לכל חברי הלשכה להתאחד ולפעול בשיתוף פעולה למען העצמת הלשכה וענף הביטוח".

בתפקידו האחרון בלשכה ובשש השנים האחרונות, שימש אברמוביץ כיו"ר מחוז חיפה והצפון של הלשכה וחבר הוועד המנהל והמועצה הארצית, וקודם לכן יו"ר ועדת התקנון בלשכה וכן חבר מועצת לשכת הגג של ארגוני העצמאיים בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות