fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: ויכוח על חניה הסתיים בתקיפה

תושב קרית מוצקין תקף שני אזרחים וגרם נזק לרכבם בעקבות ויכוח על חניה
אילוסטרציה פנתרמדיה
עו"ד קובי אלזרע (צילום: עצמי)
עו"ד קובי אלזרע (צילום: עצמי)

תושב קרית מוצקין שתקף שני אזרחים עם מוט ברזל וגרם נזק רב לרכבם בעקבות ויכוח על חניה, לא יישלח לכלא וירצה עבודות שירות בלבד

על פי כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום, חסם הצעיר בן ה-27, שנהג במשאית את רכבו של בעל חנות מחשבים. בעל החנות ניגש אל המשאית וביקש מהנאשם, שעסק באותה העת בפריקת מקררים מהמשאית, שיורה לנהג להזיזה כדי שיוכל לצאת מהחניה.

לאחר שהנאשם התעלם מבקשותיו, ניגש שוב וביקש ממנו להורות לנהג המשאית להזיזה מהמקום ולאפשר לו לצאת מהחנייה. בתגובה לדברים, תקף הנאשם את בעל החנות.

על פי כתב האישום, הוא השליך לעברו את תיק הסבלים שהיה על גבו, חבט במצחו על ידי מכת אגרוף והמשיך לחבוט בו באגרופיו. המותקף החל לברוח מהמקום ונכנס למכוניתו. הנאשם רץ לכיוון המשאית ולאחר מספר שניות חזר בריצה לכיוון מכונית המותקף כשהוא אוחז בידו במוט ברזל.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם הרס את רכבו של המותקף על ידי כך שחבט בשמשות הרכב באמצעות מוט הברזל. כתוצאה מכך נגרמו למכונית נזקים.

השבוע הושגה הסכמה בין הצדדים ועל פי הסדר הטיעון אליו הגיעו, על הנאשם הוטלו חמישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי. השופט חנא סבאג אישר את הסדר הטיעון.

סנגורו של הנאשם עו"ד קובי אלזרע: "ההסדר אליו הגענו עם התביעה הינו מקל, אולם יש לקחת בחשבון כי הוא מבוסס על העובדה, כי מדובר בנאשם ללא עבר פלילי ולאור תסקיר חיובי מטעם שירות המבחן,שביקש שלא למצות את הדין עם הנאשם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות