fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: אחד מכל חמישה לא חוצה במעבר חציה

כך עולה מתצפית שערכה עמותת אור ירוק בקרית מוצקין. על פי הנתונים שבידי העמותה, כשליש מההרוגים בתאונות דרכים מידי שנה הם הולכי רגל
הולכי רגל (צילום: רועי פלצמן)

לפני מספר שבועות התבצעה תצפית של עמותת אור ירוק בקרית מוצקין, במטרה לאמוד את דפוסי חצית הכביש בעיר. קבוצת הצופים התמקמה בצומת צבר. מהנתונים עולה כי יותר מעשרים אחוזים מהנצפין, חצו את הכביש שלא במעבר חציה.

נתוני התצפית הועברו לתחנת משטרת זבולון בבקשה להגביר את האכיפה נגד הולכי רגל שחוצים כביש באור אדום, כדי להגביר את ההרתעה.

מעמותת אור ירוק נמסר: "כשליש מההרוגים בתאונות הדרכים מידי שנה הם הולכי רגל, חלקם כאלה שחצה כביש במופע רמזור אדום. חציית כביש באור אדום מסכנת את הולך הרגל וגם את נהג הרכב. הולך הרגל חשוף לפגיעת כלי הרכב, אין לו אמצעי הגנה ואילו נהג הרכב בטוח כי כשהוא עובר בירוק, אין דבר שעלול להפריע לו ולכן, עלול להיות מופתע ולבלום בפתאומיות. במפגש בין הולך הגל לכלי הרכב, הולך הרגל תמיד יפסיד. על משטרת ישראל להגביר את האכיפה כנגד הולכי רגל שחוצים באור אדום, כדי להגביר את ההרתעה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות