fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסיקת הבורר התקבלה ברגשות מעורבים

עו"ד עידן קורנברג צילום: עצמי
עו"ד עידן קורנברג (צילום: עצמי)

ענף הכדוריד היה במהלך הקיץ בכותרות על רקע מאבק שניהלה הנהלת אגודת הקרייתים במטרה להשחרר שלושה שחקנים שרשומים במכבי קרית מוצקין מליגת העל ומעוניינים לשחק באגודת הקרייתים, כפי שעשו בשנים הקודמות.

אלא שהנהלת מכבי מוצקין דרשה עבור שחרורם סכום כספי של עשרת אלפים שקלים כל אחד. מדובר בישראל פישר (34), יניב לקר (33) וסטס קרבטבסקי (26). השלושה הושאלו לקרית ים בשנים האחרונות, ללא תמורה.

הנהלות הקבוצות ביחד עם עורכי דינם נפגשו לשיחה בעניין שחרורם של השחקנים. את הקרייתים ייצג היו"ר החדש עו"ד עידן קורנברג. בעקבות השיחה נוצר קרע בין הצדדים וקורנברג החליט לתבוע את מוצקין לבוררות באיגוד הכדוריד. איגוד הכדוריד מינה את עו"ד דוד גולן לבורר בעניין.

"צר לי על פסק הדין". עו"ד עידן קורנברג (צילום: עצמי)
"צר לי על פסק הדין". עו"ד עידן קורנברג (צילום: עצמי)

עו"ד גולן פסק בשבוע שעבר כי שיראל פישר ויניב לקר ישלמו עבור שחרורם סכום של 4,000 שקלים וקרבטבסקי ישלם 6,000 שקלים. הפער במחירים נובע מהעבודה ששני הראשונים מעל גיל 31 בעוד קרבטבסקי בן 26.

פסיקת הבורר התקבלה באגודת הקרייתים ברגשות מעורבים. קורנברג: "צר לי שזה היה פסק דינו של הבורר, שמונע משחקנים ליהנות מענף הכדוריד ולשחק במסגרת חובבנית ולא במסגרת מקצוענית. פסק הדין מאלץ אותם, או את אגודת הקרייתים, לשלם סכומים בור שחרורם למכבי קרית מוצקין. בסופו של יום השחקנים רוצים לשחק מתוך אהבה לענף שהוא לא מקצוע עיקרי בחייהם".

מדבריו של קורנברג ניתן להבין ששלושת השחקנים ישחקו בסופו של דבר בשורות הקרייתים. השאלה מי ישלם את הסכומים. עבור האגודה סכום של 14 אלף שקלים זה סכום גבוה מאד, מצד שני השחקנים לא מקבלים שכר במועדון. יש להניח שהנטל הכספי ייפול על המועדון. באגודת הקרייתים שמחים שסאגת השחקנים הסתיימה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות