fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופרמרקט של רשת ויקטורי נפתח בקרית מוצקין

בעלי רשת ויקטורי: "אני סוקר את הקריות כבר ארבעה חודשים, שבוע שבוע. לקחתי את חמשת הסופרים המרכזיים פה ומכולם לקחתי את המחיר הנמוך ביותר וזה יהיה המחיר שלי"
הרב דוד מאיר דרוקמן וחיים צורי בפתיחת סניף (צילום: עידן חן)
הרב דוד מאיר דרוקמן וחיים צורי בפתיחת סניף (צילום: עידן חן)

סופרמרקט ויקטורי הושק אתמול (רביעי) בקרית מוצקין. הסניף של רשת ויקטורי, שהחלה את דרכה בדרום, הוא הראשון בקריות.

קבוצת ויקטורי החלה את פעילותה בשנת 1986, כשעיקר עיסוקה הוא בתחום המזון. כיום מונה הרשת 24 סניפי סופרמרקט מקרית מוצקין בצפון ועד שדרות בדרום, כולל שלושה סניפים בתל אביב.

הקבוצה מעסיקה כ-1,500 עובדים ברחבי הארץ ועל הפרק פתיחת שני סניפים נוספים באזור: סניף גדול ברכסים וסניף ענק במרכז ביג הנבנה בימים אלה בצומת הצ'ק פוסט. הסניף המתוכנן באזור ישתרע על שטח של 3300 מ"ר. בינתיים השיקה הרשת סניף בקרית מוצקין, אף הוא סניף ענק, שמשתרע על שטח של כ-3000 מ"ר.

לדברי הבעלים אייל רביד, כבר ארבעה חודשים הוא חי את תחום רשתות שיווק המזון בקריות ובודק את המחירים של כ-1,500 פריטים בחמש רשתות.

רביד: "אם הייתי לוקח חמישה מנהלי סופרים ושואל אותם מחירים מהסופר שלהם, הם לא יודעים להגיד לי. ככה עם ישראל. אני סוקר את הקריות כבר ארבעה חודשים, שבוע שבוע. לקחתי את חמשת הסופרים המרכזיים פה ומכולם לקחתי את המחיר הנמוך ביותר וזה יהיה המחיר שלי. ככה עשיתי על 1,540 פריטים, כולל פריטים זניחים כמו גפרורים ונרות. המוטו שלי הוא: 'בלי סיסמאות, תבדקו אותנו'. פשוט ובלי חארטות".

חיים צורי ואייל רביד בפתיחת סניף (צילום: עידן חן)
חיים צורי ואייל רביד בפתיחת סניף (צילום: עידן חן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות