fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצעד הפרוטות יצא לדרך

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, פתח את "מצעד הפרוטות", במבצע ההתרמה השנתי למען ילדי איל"ן
מתנדבי אילן בקרית מוצקין (צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין)

מבצע התרמה לאילן יצא לדרך.  בטקס שנערך בשבוע שעבר, סקרה רכזת ההתרמה בקרית מוצקין, פנינה ששון, את הפעילות השנתית שמתקיימת בעמותה ושיבחה את ההישגים של יום ההתרמה בקרית מוצקין שהתקיים אשתקד. לדברי ששון, במוצקין נרשמה בשנה החולפת עלייה בתרומות לעומת שאר הקריות והביעה תקווה להצלחה גם השנה.

ראש העירייה חיים צורי, העניק את חסותו למבצע וציין את המודעות הגבוהה הקיימת היום למען הנכים. צורי סיפר כי על שטחי הציבור המונגשים, הנמכת מעברי החצייה ובניית מעלית בבית הספר בן גוריון. צורי הודה לבני הנוער ולמנהלי בתי הספר על ההירתמות למבצע והביע תקוותו שתושבי הקריה יפתחו את ליבם החם ואת דלתותיהם בפני התלמידים המתרימים, למען הילדים הנכים והחשיבות לשילובם בקהילה .

מנכ"ל איל"ן חיפה, רונית לביא הודתה בשם ילדי ובוגרי איל"ן לראש העיר, ולמנהלי בתי הספר על שיתוף הפעולה הפורה : "זוהי עשייה משמעותית ומבורכת. אני מבקשת להביע את מלוא הערכתי לתלמידים אשר לולא התנדבותם הנפלאה לא ניתן יהיה לגייס את הכספים הנדרשים לקיום התשתית הטיפולית בנכים".

מתנדבי אילן בקרית מוצקין (צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות