fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל הפיס יממן את הקראטיסט ניסן דוידוב

דוידוב, תושב קרית מוצקין, קיבל מלגה בסכום של 30 אלף שקלים
ניסן דוידוב
ניסן דוידוב (צילום: שמוליק רחמני)
ניסן דוידוב
ניסן דוידוב (צילום: שמוליק רחמני)

מפעל הפיס העניק מלגת לימודים לקראטיסט ניסן דוידוב, תושב קרית מוצקין. דוידוב קיבל את המלגה יחד עם 17 ספורטאים מצטיינים נוספים, החברים באחת הנבחרות הלאומיות הייצוגיות של ישראל. כל אחד מהספורטאים שנבחרו קיבלו מלגת לימודים בסך 30 אלף שקלים. לדברי יו"ר מפעל הפיס אלוף (במיל') עוזי דיין, הענקת המלגה מוקירה את הספורטאים המייצגים מצוינות, תחרותיות והישגיות ותומכת בקידום החינוך וההשכלה. בפתיחת הטקס שהתקיים בסוף השבוע בבית מפעל הפיס, אמר דיין: "מטרת הענקת המלגות שעליה הוחלט בוועדת המלגות של הדירקטוריון, להוקיר את הספורטאים המייצגים מצוינות, תחרותיות וההישגיות ותמיכה בקידום החינוך וההשכלה ברוח החזון והפעילות של מפעל הפיס".

מנכ"ל מפעל הפיס אלי דדון שיבח את הספורטאים על ההשקעה האישית שלהם ומחויבותם להגיע להישגים והוסיף כי, מפעל הפיס אינו בונה רק מבנים ומקים כיתות לימוד, אלא גם משקיע באנשים. לצורך הענקת המלגות וקביעת קריטריונים הוקמה וועדה מקצועית שבראשה עמד גדעון בריקמן, לשעבר יו"ר המועצה להימורים בספורט. בוועדה היו חברים, בין השאר: חבר דירקטוריון מפעל הפיס סימון אלפסי, אורי אפק, לשעבר חבר בוועד האולימפי ובמנהל הספורט, נציגת הפיס אורנה מיארא, מנכ"לית מכון וינגייט ד"ר רותי פילץ בורשטיין ונציג הפיס עובד קראוס. המלגות הוענקו לספורטאים מצטיינים הלומדים במוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המלגה נתנה לשלוש שנות הלימוד האקדמיות לקבלת התואר. 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות