fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין בכדוריד יוצאת  לדרך

לאחר עונה זוועתית, מהגרועות בתולדות המועדון, תיפתח (שישי) קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין את העונה החדשה עם תקוות חדשות. הקבוצה היריבה לא מותירה מקום לספקות, קבוצת הפאר מכבי ראשון לציון, שעשתה הקיץ מתיחת פנים והצהירה על כוונותיה (כמו בכל עונה) לרוץ על כל התארים. תואר אחד טרי כבר יש לה – גביע ווינר, בו זכתה בשבוע שעבר. בשורות ראשון לציון מככב הקפטן לשעבר של מוצקין ולדי קופמן, שכבר זכה בעונה שעברה בטבעת אליפות עם מכבי תל אביב ומקווה להוסיף העונה עוד אחת וגם את גביע המדינה.

מכבי מוצקין עשתה כמה שינויים מעניינים. המאמן מילאן סטאניץ' נשאר. שני הזרים איגור ראדוייביץ', שעזב אחרי שלוש עונות טובות, ודושקו טריפונוביץ', שעוזב אחרי שתי עונות, השנייה נוראית, הוחלפו על ידי שני שחקנים סרבים: המקשר אלכס בושיץ', ששיחק בעונה שעברה באשדוד וכבש 100 שערים. השני ננאד מנדיץ', מקשר בן 24 (1.94 מ'), ששיחק בקבוצת הכוכב האדום בלגרד.

הרכש הכי משמעותי שביצעה הקבוצה היה צירופו של המתאזרח טונדיי עבדול ראשיד, שחזר לקבוצה אחרי הפסקה של שנתיים. בנוסף הצטרפו הרכז בר גצל מקרית אונו והפיבוט אלמוג איבגי ששיחק בחולון. בסיטואציה מסוימת עשוי לחזור לקבוצה שחקן המריבה של העונה שעברה נדב רובין, ששיחק לפני שתי עונות במוצקין, היה חתום לעונה נוספת, אך העדיף לחזור למכבי ראשון לציון.

yad01
תנסה להסתדר בלי שניהם. מאור הפוטה, איגור ראדוייביץ וברק עמר (צילום: איסר רביץ)

פרט לשני הזרים נפרדה הקבוצה משני ישראלים, עמודי התווך של הקבוצה בעשור האחרון, הקפטן איתי גושן, שפרש ממשחק, והקיצוני ברק עמר, שעבר להפועל אשדוד והצטרף לחברו השוער אורן מאירוביץ. שניהם אגב יגיעו למוצקין עם קבוצתם בשבוע הבא.

שתי מטרות עיקריות הציבה הקבוצה לעצמה בעונה הקרובה, הראשונה – להתרחק ככל האפשר מהתחתית, כדי לא לעבור עוד עונה טראומטית כמו העונה שעברה, שבסיומה הצליחה הקבוצה לשמור על מקומה בליגת העל בקושי רב. בעונה שעברה שברה מוצקין את כל השיאים השליליים שלה במילניום הנוכחי: מספר הנקודות, מספר ניצחונות הבית, מספר ההפסדים, הפרש השערים, מיעוט הצופים ביציעים ועוד. בכל הפרמטרים הללו תנסה הקבוצה להשתפר. אם מוצקין תצליח להימנע ממשחקי הישרדות ותסיים במקום ה-9 זה יהיה הישג גדול. כניסה לפלייאוף העליון תחשב להצלחה מסחררת. המטרה השנייה של הקבוצה: לקדם את הצעירים, שניים מהם כיכבו השנה בסגל נבחרת העתודה, השוער הענק רן גוטרמן והמרכז סרגיי נוסקוב.

במצב זה השחקן הישראלי הוותיק ביותר מאור הפוטה יצטרך להיות במיטבו ובעיקר לשמש דוגמה לצעירים ולקחת מנהיגות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות