fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי מוצקין עשתה תיקון

במחזור הקודם מוצקין נוצחה בוינגייט במשחק סוער, שהסתיים עם מורחקים. ביום ראשון היא גברה על עמק יזרעאל בהרכב חסר. רון לוינסון הצטיין
קיבל צ'אנס ולקח אותו כמו גדול. רון לוינסון צילום: איסר רביץ
קיבל צ'אנס ולקח אותו כמו גדול. רון לוינסון צילום: איסר רביץ
קיבל צ'אנס ולקח אותו כמו גדול. רון לוינסון צילום: איסר רביץ
קיבל צ'אנס ולקח אותו כמו גדול. רון לוינסון צילום: איסר רביץ

אחרי ההפסד המביך במחזור הקודם בוינגייט, חזרה מכבי מוצקין ביום ראשון לאולמה הביתי כדי לארח את הפועל עמק יזרעאל החזקה. הפעם הציגה הקבוצה יכולת מצוינת וניצחה 77:90, למרות שהופיעה בהרכב חסר. אירועי המשחק הקודם בוינגייט, במהלכו הורחקו היו"ר ללו עמר, בנו מאור עמר, ובנוסף ליעד פרומן ספג עבירה טכנית, השפיעו על מהלך האימונים השבוע. לקראת המשחק קיימה הקבוצה אסיפה והשחקנים ביחד עם המאמן אמרו את מה שהיה להם לומר.

ללו עמר החליט בעקבות אירועי המשחק בוינגייט כי עד סוף העונה הוא לא ישב יותר בתחום המגרש, אלא ביציע. הוא גם הטיל קנס על בנו מאור ועל פורמן בסך 500 שקלים כ"א, ואולם כחצי שעה לפני תחילת המשחק הוא אסף את השחקנים, דרש מהם לשנות את ההתנהגות והזהיר כי הפסד נוסף עלול לסבך את הקבוצה. עמר הבטיח לשחקנים המוענשים כי אם הקבוצה תנצח הוא יבטל את הקנסות. וכך היה. מוצקין עלתה למשחק בהרכב חסר מאוד ועם שישה שחקנים בוגרים. פרט לעמר המורחק אוטומטית, גם אבי נניקשוילי לא התלבש, כיוון שהוא סובל מפציעה בברך. הוא אמור לעבור בדיקה בקרוב. בהעדרם של אלה לקחו הותיקים פורמן, טל פרסלני ואסף רוטנשטיין את המושכות והובילו את הקבוצה לניצחון נאה. ואולם הפתעת המשחק היה רון לוינסון, שהוא שחקן סגל קבוע, אך לא מרבה לשחק. הפעם הוא קיבל אשראי ממאמנו ולקח את ההזדמנות בגדול. רון קלע 18 נקודות וקטף 8 ריבאונדים. חבריו לקבוצה פרגנו לו.

במשחק עצמו מוצקין שלטה לאורך כל הדרך. בתום המחצית הראשונה התוצאה היתה 31:43 וברבע השלישי הפער עמד כבר על 23 נקודות. בשלב זה שילב אריאל את שחקני הנוער גיא גרוסמן וארווין שבצ'נקו. קלעו למוצקין: טל פרסלני 23, ליעד פורמן 22, רון לוינסון 18, אסף רוטנשטיין 17, עמית וייס 7 וגיא בר שלום 3.

היום (ראשון) מוצקין למשחק חוץ נגד הפועל מגידו, שניצחה בסיבוב הראשון במוצקין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות