fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: הכבאים הצילו כלב שנלכד בדירה בוערת

ריין כלב מסוג גולדן רטריבר שאף עשן והתמוטט. טפסר פיני סיסו, שמצא אותו מוטל בדירה, הנשים אותו עם מסיכת ההנשמה האישית, ובכך ניצלו חייו. הכלב הועבר לטיפול הוטרניר העירוני בקרית מוצקין
טפסר סיסו והכלב ריין (צילום באדיבות 0404)

היום (ראשון) בשעה 09:00 הוזנקו לוחמי האש לדליקה בדירת מגורים ברחוב מנחם בגין 6 בקרית מוצקין. לאירוע יצאו שני צוותי כיבוי בפיקודם של רס"ר רונן אטיאס וסמל אסף הרוש, סולם גבהים וכן על כלל הכוחות פיקד מפקד המשמרת, טפסר פיני סיסו.

לדירה שבקומה הרביעית של המבנה נגרם נזק כבד. בעלי הבית אמנם לא שהו בה בעת פרוץ הדליקה אולם הכלב המשפחתי ריין שהה בדירה. עם פרוץ הדליקה הכלב המבוהל הסתתר בדירה ובמהלך הסריקות נמצא על ידי לוחמי האש. הכלב מסוג גולדן רטריבר שאף כמויות נכבדות של עשן וחולץ מהזירה בידי לוחמי האש.

מפקד הכח, טפסר פיני סיסו לא הסתפק בכך, ובגילוי מרשים של חמלה אנושית הסיר מעליו את מסכת הנשימה האישית שלו והצמידה לפני הכלב, במשך דקות ארוכות ועד שהכלב פונה למרפאת הוטרינר העירוני ד"ר דדיה. במעשה זה הציל טפסר סיסו את חייו של הכלב. משם הוא הועבר לטיפול הווטרינרים. סוף טוב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות