fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: צעיר מואשם בניסיון רצח על רקע רומנטי

כתב אישום הוגש הבוקר (יום ב') נגד תושב מוצקין בן 29 שניסה לרצוח את בת זוגו. מכתב האישום עולה כי לנאשם היה קשר רומנטי עם האישה במשך ארבע שנים ולפני מספר חודשים, ביקשה חברתו לסיים את הקשר
אילוסטרציה
אילוסטרציה

כתב אישום הוגש היום (ב'), נגד תושב קרית מוצקין בן 29 בשל ניסיון רצח, איומים והחזקת סכין. כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה על ידי עו"ד מירה רווה מפרקליטות המחוז חיפה (פלילי) באמצעות עו"ד מירה רווה.

על פי כתב האישום, לנאשם היה קשר רומנטי עם אישה במשך ארבע שנים, אולם לפני מספר חודשים, ביקשה חברתו לסיים את הקשר, לאחר השכירה מישהו אחר.

הנאשם שסירב להשלים עם בקשת חברתו לסיים עמו את הקשר, החל לצלצל אליה, לבני משפחתה ומכרים בבקשה שיעזרו לו להחזיר אותה אליו. בכתב האישום נטען כי בהזדמנויות שונות, אמר הנאשם למכרים, שיהרוג אותה ואת החבר החדש שלה. עוד נטען בכתב האישום, כי הנאשם נהג לבוא לבית חברתו ולהטריד אותה, איים עליה בהזדמנויות שונות כי יהרוג אותה ואמר לה: "בגוף שלך אף אחד לא יגע, רק אני, את רק שלי ואם מישהו אחר יגע בך אני אהרוג אותך ואותו ".

בתחילת חודש אוגוסט, הגיע הנאשם לצומת לב המפרץ כשהוא מצויד בסכין. הנאשם ידע כי באותה השעה מגיעה חברתו לשעבר לימודים באזור. מכתב האישום עולה, כי הנאשם פגש בחברתו בזמן שחצתה את הכביש לכיוון המכללה בה היא לומדת. הוא ניגש אליה, ביקש לשוחח אתה בחניון הקניון וניסה למשוך אותה בכוח. לאחר שהחברה התנגדה, סטר לה הנאשם על לחיה והורה לה לבוא עמו הצידה. הוא הוביל אותה לעץ בסמוך והורה לה לנשק אותו. כשסירבה ואמרה לו שהיא איננה מעוניינת להיות בקשר רומנטי עמו, החל לתקוף אותה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

על פי כתב האישום, בהתחלה היכה אותה הנאשם באמצעות אגרופים לפרצופה ומיד לאחר שנפלה למדרכה, הוציא את הסכין והחל לדקור אותה מספר רב של דקירות , בכל חלקי גופה. עובר אורח שהבחין במעשיו של הנאשם הזעיק את כוחות המשטרה. ניידת שעברה במקום הבחינה בו והשוטרים פתחו בריצה לעברו. כשהבחין הנאשם בשוטרים הפסיק לדקור את חברתו, זרק את הסכין ונמלט מהמקום. כעבור חצי שעה נעצר הנאשם בביתו. המתלוננת הובהלה לבית החולים על ידי ניידת מד"א, שם נותחה כשהיא מונשמת ומורדמת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות