fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין מוכנה למשחק העונה

ביום ראשון בשעה 19:30 תארח מכבי מוצקין באולם בגין את מובילת טבלת הליגה הארצית-הפועל מגדל העמק. מוצקין ללא הפסד מאז שיוסי שוורץ הצטרף (2:7). מי מהמאמנים ירד מנוצח לראשונה העונה?
מכבי מוצקין (צילום: נחום סגל)
מכבי מוצקין (צילום: נחום סגל)

שבוע לפני משחק העונה נגד מובילת הטבלה – הפועל מגדל העמק, יצאה מכבי מוצקין ביום ראשון למשחק חוץ מול מכבי חיפה עתודה מהתחתית, וניצחה בקלות 66:90. זה נראה כמו סוג של משחק אימון לקראת הדבר האמיתי. המאמן יוסי שוורץ נתן לכל שחקניו לשחק, ניסה הרכבים שונים במהלך המשחק, והשחקנים שלו הוכיחו שהם מוכנים לקרב הגדול, בעיקר כוכבי הקבוצה רז מנשה, לירן מורן ואסף רוטשטיין, שהובילו את מוצקין, כמו בכל משחק.

הרבע הראשון הוכיח שהנשק הכי חזק העונה של מוצקין הוא השלשות. ארבע שלשות מהירות בתחילת הרבע הראשון העלו אותם ליתרון 5:14, שגרם למאמן חיפה להזעיק פסק זמן. אבל שחקני מוצקין המשיכו להיות חדים, לירן מורן בשלשה חמישית, ביחד עם עבירה טכנית שהמארחים ספגו, הביאו את מוצקין ליתרון שיא 7:23 לקראת סיום הרבע, כשרק עופר דיגמל, אקס מוצקין, הצליח למזער נזקים לחיפה, ובסיום הרבע הראשון מוצקין הובילה 13:25. בפתיחת הרבע השני מופע השלשות של שחקני מוצקין המשיך, כשעומר טל ורז מנשה, עם עוד שתיים מחוץ לקשת, העלו את מוצקין ליתרון 17:33.

אבל דווקא אז החלו דקות רעות מאוד של הגנת מוצקין, ששחקניה נכנסו כנראה לאופוריה מוקדמת, וחיפה עשתה ריצה של 2:16, שהביאה אותה לפיגור של 35:33 בלבד. שקד שוהם לקח את העניינים לידיים בהגנה, וביחד עם לירן מורן, מוצקין עשתה ריצה קטנה של 2:9 עד לסיום הרבע, וירדה למחצית ביתרון 35:44.

ברבע השלישי קיבלנו את מוצקין שאותה נרצה גם לראות ביום ראשון הקרוב. משחק התקפה יעיל בניהולו של רוטשטיין, עם עוד שתי שלשות ברגע הנכון של מנשה, הביאו את מוצקין ליתרון 42:56 באמצע הרבע. מוצקין המשיכה ללחוץ והמארחים נשברו והפסידו את הרבע בתוצאה 12:26, כשלקינוח הרבע רוטשטיין פרגן באסיסט גדול למאור עמר שדפק דאנק גדול והוריד את מוצקין ביתרון 47:70 בסיום הרבע השלישי.
למעשה בשלב הזה המשחק נגמר. הרבע האחרון נפתח בשלשה של עמית וויס, שהייתה ה-12 של מוצקין במשחק. בשלב הזה שוורץ נתן דקות משחק לצעירי הקבוצה, רועי אמור וכפיר אסייג עד לסיום. כעת מוצקין חוזרת הביתה עם המטרה הגדולה שלה לעונה זו, לעצור את מוליכת הטבלה ממגדל העמק, ולהנחיל לה הפסד ראשון העונה. המשחק יתקיים באולם בגין ויחל בשעה 19:30.

קלעו למוצקין: רז מנשה 20 (8 רב'), לירן מורן 18, אסף רוטשטיין 13 (8 אס'), עומר טל ושלמה יאסו 9 כל אחד, מאור עמר 8, שקד שוהם 6 (13 רב'), עמית וייס 5 ורון לווינזון 2.

עונה שלמה על כף המאזניים. מכבי מוצקין (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות