fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבחני המיצ"ב הביאו למחנאות בקרב הורים לתלמידים בבית ספר קורצ'אק

 

ימים סוערים עוברים על בית הספר היסודי קורצ'אק בקרית מוצקין, לאחר פירסומם של תוצאות מבחני המיצ"ב של משרד החינוך שנערכו לתלמידי בית הספר. מצד אחד ניצבים ההורים שדורשים להדיח את מנהלת בית הספר ולעומתם ניצבים ההורים שדורשים להשאירה בתפקיד.

מבחני המיצ"ב לתלמידים נערכו בחודש נובמבר האחרון וראו אור בשבוע שעבר. על פי הנתונים חלה ירידה בציונים של התלמידים אולם נרשמה עלייה בנתונים הנוגעים לאווירה הבית ספרית ותחושת הביטחון של התלמידים. האווירה העכורה ששוררת כעת בבית הספר משפיעה לרעה על כל הצוות החינוכי ואף הביאה לביטולו של אירוע שהיה מתוכנן להתקיים.

כמה הורים מהנהגת ההורים של בית הספר החלו עם פרסום הנתונים לפעול להדחתה של המנהלת שמכהנת בתפקיד זה חמש שנים. הם פנו לציקי אבישר, שעומד בראש תנועת "רוח חדשה במוצקין", והם דורשים להדיח את המנהלת לאור תוצאות מבחני המיצ"ב. "רוח חדשה במוצקין תומכת במאבקם של כל ההורים בעיר לשיפור ושידרוג מערכת החינוך שהוזנחה בשנים האחרונות לטובת כיכרות ודברים נוספים שנועדו להאדיר את שמם ואת מורשתם של ראש העירייה ורעייתו, ושאת במקום לדאוג לחינוך ילדינו ולעתידם" נמסר ל"הד הקריות".

בתגובה למהלך זה התייצבה קבוצה גדולה של הורים, שמאורגנת על ידי רונית סודרי ורנית נגר, שהודיעה על תמיכה במנהלת. "הנהגת ההורים בחרה בדרך מכפישה ומזעזעת, תוך שימוש בשיימינג ובריונות ברשתות החברתיות ואנחנו לא מוכנים לאפשר למהלך הנ"ל להתרחש" הן הודיעו במכתב שהפיצו בקרב ההורים "לא יעלה על הדעת שקומץ של הורים יהרסו מערכת חינוך שלמה וידרסו בצורה כזו ברוטאלית מפעל חיים של דמות חינוכית"… "חשוב לציין, שלא ניתן לשום מהלך אכזרי וזדוני כזה לקרות! ואנחנו מצפים מכם לתמיכה מלאה תוך בניית תכנית להעלאת הישגי בית ספר קורצ'אק". בשבוע הקרוב אמורים שני המחנות להחליט על המשך הפעילות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות