fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למכירה: עגלה משומשת במצב טוב

לי עזרס, אם לשניים, רק בת 28, החליטה להביא מתוך ביתה את המהפכה הצרכנית: חנות יד שנייה לתינוקות ולילדים. הסיבות: להרגיע קצת את ההורים מקדחת מסעות הקניות וההוצאות הגדולות ולעודד מיחזור ושימוש חוזר במוצרים.
לי עזרס
לי עזרס (צילום: אפרת פראנק)

מחר ב"הד הקריות"

לפני כשלוש וחצי שנים התבשרו לי עזרס ובעלה עמית שבקרוב יהפכו להורים. וכמו הורים רבים לעתיד החלה לי להתכונן לקראת לידת בנם הבכור, כולל קניית ציוד לתינוק. ההורים הצעירים, עובדים שכירים שבאים ממשפחות ממעמד הביניים, החלו לבדוק, לברר והבינו שמסע הקניות הראשוני הוא הוצאה מאוד כבדה ויקרה והחליטו גם בשל שיקולים כלכליים וגם בשל שיקולים עקרוניים לקנות עגלה משומשת. הם מצאו עגלה בלוח יד שנייה, במצב טוב, כמעט כמו חדשה, ב-300 שקלים בלבד והבינו שחסכו מאות שקלים.

"אני חיפשתי את החיסכון. פרסמו עגלה בדיוק בדגם בצבע ובצורה שרציתי, זאת היתה הקנייה המושלמת. אני זוכרת שעמית בהתחלה לא היה בעד, הוא אמר שאולי זה לא תקין, פחד שזה משומש ומלוכלך. אחרי שהוא ראה אותה הוא השתכנע והבין שעשינו את הדבר הנכון", אומרת לי.

מאז שקנתה את אותה עגלה, הפכה לי לגרופית של מוצרי יד שנייה, והדביקה גם את שאר בני המשפחה וחבריה. את התחביב טיפחה לא רק מטעמי חיסכון ורווח, אלא גם מתוך אידיאולוגיה של עזרה ותרומה לסביבה, תוך דגש על מיחזור. לימים הפך התחביב לעיסוקה המרכזי ולפני כארבעה חודשים הקימה חנות ביתית ואינטימית, "נוגי – יד שנייה לקטנטנים", על שם בתה נגה, שנולדה אחרי ימים קשים של סיבוכים בהריון ושכל מטרתה לתרום את ההכנסות לעמותה שמגשימה חלומות לילדים בסיכון.

"אני לא מאמינה שיש חנות יד שנייה עם מטרת רווח ענקית. קשה לי לדמיין שמישהו יושב ומגלגל את הבוכטות, אבל העשייה והעבודה הזאת ממלאת ומספקת בצורה שקשה לי להסביר", אומרת לי, "יש כאן קסם וערך מוסף שלא נמצא בכל מקום. מבחינתי, גם אם ארוויח רק חמישה שקלים, זה שווה הכול וממלא אותי מכל הבחינות".

לי עזרס
"יש כאן קסם". לי עזרס (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות