fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ליברמן ימוטט את חמאס"

כך אמר מועמד מפלגת "ישראל ביתנו", שרון גל, בפאנל פוליטיקאים באורט קרית מוצקין, בו השתתפו גם חברי הכנסת צחי הנגבי מהליכוד, איילת שקד מהבית היהודי, אריה דרעי מש"ס, שי פירון מיש עתיד ונוספים
שרון גל בפאנל בחירות באורט קרית מוצקין ( צילום: הופר תקשורת)
שרון גל בפאנל בחירות באורט קרית מוצקין ( צילום: הופר תקשורת)

חיזוקים ותמיכה  מרובה קיבל ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מחבר המפלגה, שרון גל, בפאנל הפוליטיקאים שהתקיים בתיכון אורט בקרית מוצקין בהנחיית ניסים משעל. בפאנל השתתפו גם חברי הכנסת צחי הנגבי מהליכוד, איילת שקד  מהבית היהודי, אריה דרעי מש"ס,  שי פירון מיש עתיד, מייקל אורן מכולנו וח"כ עמר בר לב מהמחנה הציוני. גל  הצהיר כי "מי שחושב שהגיע הזמן שהסבב הבא מול חמאס יסתיים בלא פחות מחיסול ארגון הטרור הזה שיצביע ישראל ביתנו. שר הבטחון הבא אביגדור ליברמן פשוט ימוטט את חמאס.

שרון גל בפאנל בחירות באורט קרית מוצקין ( צילום: הופר תקשורת)
שרון גל בפאנל בחירות באורט קרית מוצקין ( צילום: הופר תקשורת)

עוד אמר כי: "בשבוע שעבר בית המשפט החזיר את חנין זועבי לכנסת אחרי שפסלנו אותה. אני מתחייב בפניכם שאנחנו נתקן את החוק כך שאף שופט לא יוכל יותר להחזיר את תומכת הטרור הזו לכנסת אחת ולתמיד". גל סיפר גם על התוכנית המדינית שתציע ישראל ביתנו לאחר הבחירות: "אנחנו מציעים תוכנית מדינית מחוץ לקופסה, אנחנו בימין ומה שמבדיל אותנו מהבית היהודי הוא שאנחנו נגד סיפוח של שטחי c ו-b כי המשמעות היא עוד 2 מליון ערבים בשטחי מדינת ישראל ואנחנו רוצים לשמר כאן רוב יהודי.

"מי שרוצה להשמיד את המדינה היהודית ורוצה לפעול נגדה, אנחנו לא רוצים לשלם לו ביטוח לאומי. אנחנו מציעים חילופי שטחים ואוכלוסיות לכל מי שחושב שהוא פלסטיני. את כל גושי ההתיישבות נעביר אלינו ומקומות מסוימים שבהם לאנשים אין זיקה למדינה שילכו לקבל את הביטוח הלאומי מאבו מאזן. ואז – אחרי שממוטטים את חמאס, אחרי שמזיזים את תומך הטרור אבו מאזן, נשב עם אנשים פרגמטיים שרוצים פתרון. נשים סוף לדבר שנקרא רפיסות מול הטרור ונשנה את החוק שמחבלים נתעבים שבאים לרצוח כאן אנשים בכך שנחוקק חוק עונש מוות למחבלים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות