fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא בליגה של הגדולות

החלום של מכבי מוצקין להשיג תואר העונה התנפץ תוך שלושה ימים לרסיסים. בשישי שעבר חטפה מוצקין סנוקרת בהרצליה 29:16 וביום שני קיבלה בראש ממכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה 30:20
ולדי קופמן
אפשר להירגע, הפציעה לא קשה. ולדי קופמן (צילום: נחום סגל)

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין הגיעה למאני טיים של העונה בצורה הכי לא אידאלית מבחינתה, כאשר חצי משחקניה לא היו כשרים מבחינה בריאותית. אבל בואו נודה על האמת, מכבי מוצקין רחוקה מאוד מהליגה של הגדולות. בשישי שעבר יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד בני הרצליה, זה היה מאבק חשוב על המקום הרביעי בטבלה. שתי הקבוצות נאבקו בשנתיים האחרונות על המקום הזה ועושה רושם שגם העונה זה יהיה כך, אלא שלאחרונה הרצליה נמצאת בתנופה גדולה, בעוד מוצקין נמצאת בנסיגה.

ולדי קופמן
אפשר להירגע, הפציעה לא קשה. ולדי קופמן (צילום: נחום סגל)

הרצליה הגיעה בראש שקט למשחק, בעוד מוצקין ידעה שאחרי שלושה ימים היא צריכה לשחק בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי ת"א ובתוך כך בעיית הפציעות העיקה. מוצקין נראתה רע מאוד וכבר במחצית הראשונה המשחק הוכרע כאשר בני הרצליה הובילה 6:13. מאזן התקפי עלוב מאוד של מוצקין במחצית זו. ההמשך לא היה יותר טוב. הרצליה ניצחה 16:29. אחרי התבוסה בליגה עלתה מוצקין ביום שני למשחק חצי גמר הגביע בתקווה לעשות את הפתעת העשור. הסיכויים מראש נראו קלושים שכן מכבי ת"א העונה היא הקבוצה מספר אחת בארץ. היא לא הפסידה אף משחק, בליגה ובגביע. יש לה את תקציב ענק, סגל שחקנים עצום, והיא עולה על מוצקין בכל פרמטר. נתוני הפתיחה לא שיקרו. הצהובים מת"א ניצחו את הצהובים ממוצקין, ששיחקו הפעם בלבן, 20:30, וגם זה רק בגלל שמאמן מכבי ת"א החליף את כל ההרכב ברבע האחרון.

חשוב להדגיש, מכבי ת"א לא הייתה במיטבה, ואולם משחק ההגנה שלה בשיטה של 1:2:3 הוציא את מוצקין משווי משקל. מוצקין התקשתה מאוד להגיע למצבי זריקה והרבה פעמים השופטים העבירו את הכדור למכבי ת"א בגלל משחק פסיבי. עוד נתון עגום, רק ארבעה שחקנים ממוצקין כבשו במשחק זה – ולדי קופמן 8, טונדיי עבדול ראשיד 5, מאור אפוטה 4 וויליקו מילוסביץ' 3. במצב כזה אין שום סיכוי לקבוצה לנצח.

אז חלום הגביע נותר בגדר של חלום ועדיין, לפחות תאורטית, מוצקין יכולה לזכות באליפות, אבל אחרי השבוע העגום שעבר עליה, ואחרי שראינו את שני משחקי חצי גמר גביע המדינה, ברור לכולם כי שלוש הגדולות-מכבי ת"א, מכבי ראשון לציון (שיתמודדו בגמר הגביע) והפועל ראשון לציון הם ליגה בפני עצמה. כל האחרות, כולל הרצליה, יכולות, אולי, לדגדג אותם בכף הרגל, לא יותר.

ביום שישי בשעה 16:30 תארח מוצקין בהיכל גושן את מ.כ. חולון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות