fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדור יד: במוצקין החליטו לבנות מחדש את הקו האחורי

הקשרים, דושאן בוזוליאק ואיגור ראדוייביץ' הוחתמו היום (ב') במוצקין. הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה בליגת ווינר, ופתיחת האימונים בשבוע הבא

מכבי מוצקין בכדור יד החתימה שני מקשרים חדשים – הסרבי דושאן בוזוליאק, והמונטנגרי איגור ראדוייביץ' –  הסרבי ששיחק עם בוסניה סרייבו בליגת האלופות, והכישרון העולה מאלופת מונטנגרו.

הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה בליגת ווינר, ופתיחת האימונים בשבוע הבא. השניים הגיעו מלווים במאמן החדש הסרבי, נדצ'קו מאטיץ' (שהדריך בעבר את נבחרת לוב והיה מועמד לאימון נבחרת ישראל), ביו"ר הקבוצה, פיני לייבוביץ ויו"ר רשת המתנ"סים, עומר זוהר, ללשכת ראש העירייה, חיים צורי וקיבלו את ברכתו לקראת העונה הבאה.

הגיעו ללשכתו ראש העיר. הרכש החדש וחיים צורי (צילום: דוברות קרית מוצקין)

 אחרי ההחתמה של המאמן הסרבי, נדצ'קו מאטיץ', שהדריך בעבר את נבחרת לוב והיה מועמד לאימון נבחרת ישראל, הגיעו הבחירות שלו והן לגמרי לא מפתיעות לגבי המוצא… במוצקין החליטו לבנות מחדש את הקו האחורי.

 ההחתמה הראשונה היא של הסרבי בוזוליאק, שהעונה המשמעותית ביותר בקריירה שלו הייתה ב-2009-10 יחד עם בוסניה סרייבו בשלב הבתים בליגת האלופות. המקשר בן ה-27 הבקיע 12 שערים בשלב הבתים, בהם 5 בהפסד לריין-נקר לוון מגרמניה, 3 מול ושפארם ההונגרית, בבית שבו שיחקו גם שמברי הצרפתית, קילצ'ה הפולנית וגורנייה ולאנייה הסלובנית (שהדיחה את מכבי ראשל"צ בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי בעונה החולפת).
בסך הכל הוא רשם במפעל האירופי 10 משחקים עם אלופת בוסניה. בעונה שאחרי היו לו שוב 12 שערים במפעל אירופי, הפעם זה היה בגביע ה-EHF בצמד המשחקים מול אסקילסטונה השבדית.

השחקן השני הוא מונטנגרי בן ה-22, שגדל בבודצ'נוסט פודגוריצה, עימה שיחק לראשונה בגביע האתגר ב-2008-9 (הבקיע 9 שערים במסע הקבוצה לרבע הגמר שנעצר מול בשיקטש הטורקית). לפני כשנתיים הוא הצטרך למויקובאץ' שזכתה באליפות מונטנגרו והחמיצה את הדאבל עם הפסד בגמר הגביע ללובצ'ן.  המונטנגרי שמתנשא לגובה של 1.91 מ' (92 ק"ג) שיחק עם גם העונה עם המונטנגרים, בין היתר בצמד משחקים מול הכוכב האדום בלגרד בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות