fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: קנסות לשחקני מכבי מוצקין

הנהלת מכבי מוצקין החליטה לעשות סוף למכת העבירות הטכניות שפוקדת העונה את הקבוצה. מהמשחק הקרוב שחקן שיספוג טכנית ישלם קנס 500 שקלים
ללו עמר
נוקט ביד קשה. ללו עמר (צילום: איסר רביץ)

מכבי קרית מוצקין הובסה במוצאי שבת בביתה על ידי הפועל עמק חפר בתוצאה 100:78. הפסד צורב ומעורר דאגה, שכן אם עד לפני שבועיים חשבו על צמרת בקבוצה, הרי עכשיו מתחילים להסתכל אחורה בדאגה.

ללו עמר
נוקט ביד קשה. ללו עמר (צילום: איסר רביץ)

יו"ר ההנהלה ללו עמר רתח בסוף המשחק, גם על השופטים, אך בעיקר על שחקניו: "מה שקורה לנו העונה עם העבירות הטכניות לא קרה אף פעם. במשחק נגד עמק חפר השופטים שרקו לחובתנו שבע עבירות טכניות ועבירות בלתי ספורטיביות. גם אם חלקן לא מוצדקות, אני מאשים את השחקנים שלי. לא יכול להיות שהם יתחצפו לשופטים. אני מתכונן לעשות סוף לתופעה. מיד אחרי המשחק כינסתי את השחקנים והודעתי להם שהחל מהמשחק הבא מי שיחטוף עבירה טכנית, שלא קשורה למשחק, בעיקר על התחצפות ודיבורים עם השופטים, ישלם קנס של 500 שקלים".

עמר נשמע המום מההפסד: "לא באנו למשחק. לא הפסדנו בגלל השופטים, הפסדנו כי היינו גרועים". למעשה המשחק הוכרע כבר ברבע הראשון, במהלכו פתחו שחקני עמק חפר פער של 20 נקודות. ההמשך היה לפרוטוקול בלבד. ליעד פורמן קלע אומנם 33 נקודות, אבל זה לא ניחם איש בקבוצה, כולל את פורמן. ביום ראשון תצא מוצקין למשחק חוץ נגד מכבי חיפה עתודה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות