fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: וליקו מילוסביץ' חתם במוצקין

לאחר שהשוער אורן מאירוביץ' סגר במוצקין החתימה הנהלת הקבוצה פיבוט סרבי מצוין שהוביל בעונה שעברה את פרטיזן בלגרד לדאבל. מוצקין השלימה את הסגל
מירלם באצ'ירוביץ' ואורן מאירוביץ'
מירלם באצ'ירוביץ' אאוט, אורן מאירוביץ' אין (צילום: איסר רביץ)
מירלם באצ'ירוביץ' ואורן מאירוביץ'
מירלם באצ'ירוביץ' אאוט, אורן מאירוביץ' אין (צילום: איסר רביץ)

בסוף השבוע שעבר השלימה הנהלת מכבי קרית מוצקין את הסגל לעונה הקרובה אחרי שהחתימה זר סרבי מצוין. מדובר בוליקו מילוסביץ', פיבוט בן 31, שמתנשא לגובה 1.90. מילוסביץ' שיחק בשנתיים האחרונות בפריטזין בלגרד וזכה איתה בעונה האחרונה בדאבל. לפני כן הוא שיחק ארבע עונות בקבוצת בלפורט מהליגה השנייה בצרפת. ברקורד שלו רשומות ארבע הופעות במדי נבחרת סרביה.

למעשה מילוסביץ' היה על הכוונת של מוצקין מזה שלושה חודשים. מיד אחרי שהעונה הקודמת הסתיימה בארץ חזר המאמן הסרבי של הקבוצה, נדשקו מאטיץ', למולדתו. לפני כן הוא חתם במוצקין לשנתיים נוספות. הוא צפה במשחקי סיום העונה בסרביה והתרשם משני שחקנים אותם הוא רצה להביא למוצקין, אחד מהם היה מילוסביץ', השני היה מקשר, ואולם זה ירד מהפרק מאחר ומכסת הזרים המותרת בליגת העל ירדה משלושה לשניים.

למעשה גם מילוסביץ' היה בסימן שאלה גדול כיוון ששוער מוצקין הבינלאומי אורן מאירוביץ', שסיים חוזה בקבוצה, שקל לעזוב לקבוצה במרכז הארץ. במקביל הוא קיים מו"מ ארוך ומתיש עם קבוצתו ורק לפני שבוע הגיעו השוער וההנהלה להבנות ומאירוביץ' חתם לעונה נוספת. הסגירה עם מאירוביץ' סללה את הדרך להחתמתו של מילוסביץ', אחרת הנהלת מוצקין הייתה מחתימה שוער זר.

למעשה עם החתמתו של הפיבוט הסרבי השלימה מוצקין את הסגל לעונה הקרובה שכולל את שני הזרים: וליקו מילוסביץ ואיגור ראדוייביץ' המונטנגרי, השוערים: אורן מאירוביץ', מור עמית ורן גורטמן. שחקני הרכש החדשים/ישנים, איתי גושן, מור קמחי ומתן בלטיטר, והמתאזרח המעולה טונדיי עבדול ראשיד, שהוא יותר מאשר זר מצוין. בהחלט עסקה מצוינת של הקבוצה. משלימים את הסגל: ולדי קופמן, ישראל פישר, מאור אפוטה, ברק עמר, אריה אוחיון וסרגי נוסקוב.

אגב שחקן עבר נוסף של מוצקין, אלעד קפון, ניהל לאחרונה מו"מ ממושך עם הנהלת הקבוצה אך הצדדים לא הגיעו להסכם וקפון חתם השבוע לעונה נוספת בבני הרצליה. מכבי מוצקין תחל את העונה ביום שישי 23.8 במשחק חוץ נגד הפועל קרית אונו במסגרת גביע איגוד השופטים. ליגת העל בכדוריד תצא לדרך בתאריך 12.9 ומוצקין תפתח את העונה במשחק חוץ מול עירוני רחובות. אחרי שבוע תארח מוצקין את האלופה מכבי ראשון לציון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות