fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: דני שצ'רבין שוחרר לרעננה

כדורידן מכבי מוצקין, שנכנס להסגר בקיץ, קיבל הצעה ממכבי רעננה. הנהלת מוצקין הסכימה לשחרר אותו תמורת כמה אלפי שקלים מתוך ידיעה שממילא בקיץ הוא יהיה שחקן חופשי. ולדי קופמן נתקע בשדה התעופה בקייב
ולדי קופמן
נקווה שישחק ביום ששי. ולדי קופמן (צילום: נחום סגל)

דני שצ'רבין, שחקן מכבי מוצקין, נכנס בקיץ להסגר של שנה במטרה להשתחרר מקבוצתו. לאחרונה פנתה אליו הנהלת מכבי רעננה, שנאבקת על העלייה לליגה הלאומית, במטרה לצרף אותו לקבוצה. שצ'רבין נענה לבקשה אך כדי שהעסקה תצא לפועל הנהלת מכבי מוצקין הייתה צריכה לשחרר אותו.

הנהלת מוצקין נענתה לבקשה של רעננה ודרשה סכום כספי של כמה אלפי שקלים (ההנהלה לא הסכימה לפרסם את הסכום המדויק). אגב, אחרי ששצ'רבין נכנס להסגר הנהלת מוצקין תבעה אותו בגין הפרת הסכם. הנושא הגיע לבוררות והבורר קבע כי השחקן צריך לשלם לקבוצה סכום של 15 אלף שקלים.

לאחר פגרה של עשרה ימים חזרה מכבי מוצקין להתאמן, ביום ראשון שעבר. השחקנים הזרים של הקבוצה וגם המאמן נדשקו מאטיץ' חזרו מחופשה ורק שחקן אחד לא הגיע, ולדי קופמן שיצא לטיול פרטי באוקראינה ונתקע שם. למזלו הרע חברת התעופה האוקראינית שאיתה הוא היה אמור לטוס לארץ, אירוסוויט, פשטה את הרגל. מאות ישראלים, רובם חסידי ברסלב וגם קופמן אחד נתקעו בקייב ורק אחרי מספר ימים הצליחו הללו לארגן כרטיסי טיסה לארץ בחברה אחרת. קופמן הצטרף לאימוני הקבוצה באיחור של שבוע ימים.

ליגת העל תחזור לפעילות ביום שישי הבא  25.1. מכבי מוצקין תארח בהיכל גושן בשעה 16:30 את קבוצת הצמרת מכבי תל אביב. זה עשוי להיות משחק צמוד ומרתק, אחרי שבסיבוב הראשון מוצקין הקשתה מאוד על הקבוצה מתל אביב, שהפסידה בסיבוב הראשון נקודה אחת בלבד במשחק נגד מכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות מדורגות ביחד במקום הראשון.

 

ולדי קופמן
נתקע ביחד עם חסידי ברסלב בקייב. ולדי קופמן (צילום: נחום סגל)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות