fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: ביום שישי משחק העונה של מכבי מוצקין

אחרי הפסד חוץ ברמת גן בשישי שעבר, תארח מוצקין את עירוני רחובות באולם דגן בקרית חיים למשחק על ארבע נקודות
ברק עמר (צילום: איסר רביץ)
סדרה של החמצות. ברק עמר (צילום: איסר רביץ)
ברק עמר (צילום: איסר רביץ)
סדרה של החמצות. ברק עמר (צילום: איסר רביץ)

לפני שנה משחק העונה של מכבי מוצקין היה נגד בני הרצליה במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. היום משחק העונה הוא נגד עירוני רחובות במאבקי התחתית של ליגת העל בכדוריד.

ככה זה בחיים, פעם אתה למעלה ופעם למטה. עכשיו הגיע תור הלמטה. הבעיה שגם הפעם המשחק יתקיים באולם דגן בקרית חיים כיוון שהיכל גושן, אולמה הביתי של מוצקין, עדיין לא מוכן, אחרי "אסון" הטבע שפקד את האולם לפני למעלה מחודש. עבודות השיפוץ בהיכל אומנם החלו, אך הן מתנהלות בעצלתיים. השבוע הוחלף סוף סוף הגג של האולם. בעניין הפרקט, זה ייקח זמן, וספק רב אם מוצקין תהנה מהאולם הביתי במשחק ההשלמה נגר רמת השרון שאמור להתקיים ביום שלישי הקרוב.

בשישי שעבר יצאה מכבי מוצקין למשחק חוץ ברמת גן. שלושה רבעים התנהל המשחק בשוויון כוחות. בתום מחצית שקולה הובילו המקומיים מרמת גן בתוצאה 10:12. פתיחה מצוינת של מוצקין במחצית השנייה הביאה למהפך ומוצקין הובילה 14:17. בהמשך המקומיים השתלטו על המשחק, מוצקין ניסתה לחזור, אבל סדרה של שלוש החמצות של הקיצוני ברק עמר, כולן ממצבים טובים מאוד, מנעו ממוצקין להישאר במשחק. בהמשך רמת גן ברחה לשש הפרש ומוצקין הצליחה לצמק במעט. בסיום רמת גן ניצחה 23:27.

יום שישי (בשעה 16:30) תארח מוצקין את עירוני רחובות באולם דגן בקרית חיים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות