fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבר לא מושלמת: מוצקין קיבלה סטירת לחי

אחרי פתיחת עונה חלומית יצאה מכבי קרית מוצקין למשחק חוץ נגד אס"א תל אביב. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 5:14, לא, לא למוצקין. בסיום אס"א ניצחה 19:25 ומוצקין יצאה בזול.
מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)
מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)

תעלומה במוצקין. בקבוצת הכדוריד מתכוננים לפתוח 'ועדת חקירה' שתבדוק את המחדל הנוראי שקרה ביום ראשון במשחק החוץ נגד אס"א תל אביב. המשחק הסתיים בתוצאה 19:25 לאס"א תל אביב, אחרי מחצית ראשונה זוועתית שהסתיימה בתוצאה 5:14 לאס"א.

במוצקין קיבלו את ההפסד בצורה קשה. נתוני הפתיחה הצביעו על יתרון ברור למוצקין. זו התייצבה למשחק כשהיא מדורגת במקום השני, לראשונה בהיסטוריה של המועדון, כשהיא מקדימה את שתי הקבוצות המיתולוגיות מראשון לציון, האלופה הפועל ומחזיקת הגביע מכבי. המאזן של מוצקין היה מושלם בשלושה משחקים, כשעל הדרך היא ניצחה את מכבי ראשון לציון, הישג ענק בפני עצמו. אס"א ת"א דורגה שני מקומות מהסוף עם נקודה אחת עם תיקו ושני הפסדים.

ואולם, מה שהטריד במיוחד את אנשי מוצקין זה איך הם הושפלו במשחק מול קבוצה ישראלית טהורה, ללא שחקנים זרים ועם הרכב ישראלי צעיר, (ממוצע גיל 23) ושוער "קשיש" – מישה לוין (46).

אז מה קרה באולם של אס"א? שתי הקבוצות פתחו רע את המשחק והרבו לאבד כדורים. בדקה ה-14 אס"א הובילה 2:5 ובמשך 11 דקות מוצקין לא כבשה כלל ואס"א עלתה ליתרון 2:11. מאמן מוצקין נדשקו מאטיץ' ניסה לעשות הכול, הוא הרבה להחליף שחקנים, כולל את השוער המצוין אורן מאירוביץ', שהיה חלש כמו כל חבריו. שום דבר לא עזר והקבוצות ירדו למחצית ביתרון של אס"א 5:14.

מוצקין פתחה את המחצית השנייה טוב וכבשה שלושה שערים ברציפות תוך דקות ספורות, והפער צומק לשישה שערים 14:8. לרגע היה נדמה שהקבוצה חוזרת לעצמה, אבל מישה לוין, השוער הנפלא של אס"א, מנע ממוצקין לחזור למשחק. הוא נתן תצוגה הרואית, שכללה בין השאר עצירת ארבעה פנדלים של שחקני מוצקין.

אחרי הקולות של הקאמבק הקצר שעשו שחקני מוצקין, אס"א חזרה לשלוט ויתרונה גדל שוב. בדקה ה-52 המשחק למעשה היה גמור, אס"א הובילה 14:22 והחלה לבצע חילופים. מוצקין הצליחה למזער נזקים וצמצמה במעט את הפער, אך תוצאת הסיום 19:25 משקרת, שכן על פי המשחק הפער בין שתי הקבוצות היה צריך להיות דו ספרתי.

לשים בצד את אס"א ולתת בראש להרצליה. מכבי קרית מוצקין (צילום: איסר רביץ)
לשים בצד את אס"א ולתת בראש להרצליה. מכבי קרית מוצקין (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות