fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנות התכשיטים בשדרות גושן נפרצה בפעם השלישית

נגנבו תכשיטים בשווי 1.3 מליון שקלים. הבעלים: "אני כבר שבועיים לא עובד ואין לי כסף לאכול. כל הכסף שלי היה מושקע בחנות וכבר שבועיים אין פדיונות יומיים"
פריצת הכספת בשדרות גושן
פריצת הכספת בשדרות גושן (צילום: עצמי)

חנות התכשיטים ברחוב גושן החליפה בעלים, אבל נפרצה בפעם השלישית ונגנבו תכשיטים בסך מיליון ו-300 אלף שקלים. חנות תכשיטי דיאנה ברחוב גושן בקרית מוצקין, נפרצה כבר פעמיים בשנתיים האחרונות, כשנקראה תכשיטי רויאל.

לפני כשנתיים נכנס שודד חמוש באקדח באמצע היום, איים על בעל החנות הקודם ואשתו ורוקן את החנות מתכשיטיה. לפני כשנה באותה החנות אירע שוד נוסף כשהאזעקה נוטרלה באמצע הלילה והפורצים נכנסו לחנות ופרצו את הכספת באמצעות מקדחה. בעל החנות שהוזעק למקום גילה חנות ריקה לחלוטין. חוסר המזל של בעל החנות היה כפול, מאחר ולאחר ההתפרצות הראשונה, סירבו חברות הביטוח לבטח את החנות והוא נאלץ למכור את העסק.

מי שקנה את החנות והפך אותה לתכשיטי דיאנה הוא יוסף אליק מקרית אתא, תושב חוזר מדרום אמריקה בעשר השנים האחרונות, שם היה איש עסקים. "צלצלו אלי מהמוקד ואמרו שיש אזעקה בחנות והם שלחו סייר, ביקשו ממני להגיע. נכנסתי לאפליקציה של המצלמות שיש לי בחנות, אבל לא הצלחתי לראות שום דבר. נסעתי לשם וכשראיתי את החנות התייבשתי כולי. היה חור גדול בתוך הוויטרינה. הפורצים ניפצו את הוויטרינה ולקחו את כל התכשיטים. הם פרצו את הכספת, פערו בה חור במיומנות כזו. אחד מהאנשים שמכרו לי את הכספת אמר לי שהיום, תוך עשר דקות אפשר לפרוץ כספת, אני לא מבין את זה".

אליק נכנס אל החנות, ראה את הביזה והתחיל להרגיש לא טוב. הוא צלצל לאשתו, שהיא הגיעה למקום עם בתם. כשפתחו הסיירים את חלון החנות והשלושה נכנסו פנימה, התעלף אליק ופונה אל בית החולים רמב"ם, שם אושפז לחמישה ימים במחלקת קרדיולוגיה. "לקחתי את זה מאוד קשה. בבית החולים חשבו אולי לעשות לי צנתור, אבל אחרי מיפוי אמרו שאולי זה בגלל האירוע בחנות, אבל השאירו אותי להשגחה. היום אני על תרופות הרגעה וחרדה כי יש לי סיוטים מאז, זה לא דבר קל, אני לא רגיל לזה".

התכשיטים שנגנבו מוערכים בסכום של 1.3 מיליון שקלים, אך למזלו של אליק היה ביטוח על החנות והתכשיטים. "יש ביטוח, אבל אני כבר שבועיים לא עובד ואין לי כסף לאכול. כל הכסף שלי היה מושקע בחנות וכבר שבועיים אין פדיונות יומיים. אנחנו חיים עכשיו רק על המשכורת של אשתי. לביטוח יש את החקירות שלהם ואני לא יודע כמה זמן ייקח. זו פעם ראשונה שאני מתמודד עם זה בארץ. זה לוקח זמן ולא נראה לי שתוך 45 יום אקבל כסף מהביטוח ובינתיים, אין שום חוק שמגן עלי".

מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל מסר בתגובה כי המקרה עדיין נמצא בחקירת המשטרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות