fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא חלום – זה יכול להיות הבית שלך

בפאתי שכונת משכנות אומנים נבנה מגדל יוקרה של 21 קומות. במגדל 82 דירות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים מאוד גדולים. לכל הדירות מחסן וחנייה פרטית והמגדל מעוצב עם כל החידושים והיוקרה, חניון תת קרקעי ולובי כפול מעוצב ככניסה למלון בוטיק
מגדל view הדמיה: אול אין אול בע"מ
מגדל view הדמיה: אול אין אול בע"מ

האם דמיינתם את עצמכם, בעייני רוחכם עומדים על המרפסת הפרטית שלם עם כוס קפה ביד אחת וספר ביד השנייה, בעודכם משקיפים על הים הכחול, האינסופי, הפרוש מולכם? האם תמיד דמיינתם את עצמכם פורשים ידיכם וממלאים את הריאות באוויר נקי של המרחבים הפתוחים? ואלי פשוט השתעשתם במחשבה כיצד אתם עוקבים בעיניכם, ממרום דירתכם אחר הדמויות הקטנות של האנשים המתרוצצות ברחוב? אז הנה, אולי הגיע הזמן שלם ממש עכשיו, להפוך  את החלומות למציאות יום יומית.

בפאתי שכונת משכנות אומנים בקרית מוצקין מתהווה בימים אלו מגדל מגורים יוקרתי בן 21 קומות המשקיף אל הים התיכון, עוצר נשימה. הפרויקט מוקם על ידי עמותת הבניה "פסגת מוצקין", מה שמוזיל את עלות בניית הדירה עבור הלקוח ב-15-20 אחוז ממחיר השוק. המגדל מתוכנן להיות בהישג ים של משפרי דיור ושל זוגות צעירים גם יחד.

משרד האדריכלים שוורץ & בסנוסוף אדריכלים, בשיתוף חברת מליבו ניהול ממרכז הארץ, עיצבו את הבניין  המיוחד המונה 82 דירות 4 ו-5 חדרים ושני פנטהאוזים במפלס אחד.

מגדל view הדמיה: אול אין אול בע"מ
מגדל view הדמיה: אול אין אול בע"מ

אחד היתרונות  הגדולים של הדירות טמון בכך שהן גדולות ומרווחות: גודל של דירה 4 חדרים, עומד על 104 מ"ר עם מרפסת של כ-18 מ"ר. דירת 5 חדרים מציעה 119 מ"ר, עם מרפסת של כ-22 מ"ר; שני פנטהאוזים גדולים מאוד, 180 מ"ר עם מרפסת של 85 מ"ר – כל אחד. לכל הדירות פרטית צמודה.

עיצוב המגדל כולל את  כל החידושים ההופכים אותו למיוחד ויוקרתי. הוא יכלול חניון תת קרקעי, ולובי כפול המעוצב ככניסה למלון בוטיק. עיצוב הפנים המוקפד בדירות נועד למקסם את האיכויות שלהן ולנצל כל מטר ומטר באופן מיטבי.

מיקום מגדל VIEW מוסיף נדבך חשוב לבחירה שכן משכנות אומנים היא שכונה יוקרתית ומבוקשת, יפיפייה וירוקה הממוקמת במחנה כורדאני לשעבר. השכונה ממוקמת באזור שמציעה לתושבים נגישות לכל השירותים האיכותיים ביותר להם הם זקוקים.  העובדה כי מדובר בעיר נחשבת ואיכותית – קרית מוצקין- הופכת את הבחירה למוצלחת עוד יותר.

חברת מליבו  מגיעה לצפון עם ניסיון רב בקמת פרויקטים מובילים במרכז הארץ ובאזורים נוספים ובניהולו של המנכ"ל ארז מדמון.  עתה החליטה החברה להגיע לצפון ולאפשר לרוכשים ליהנות מהיתרונות של עמותת בניה שמביאה עמה ניסיון מצטבר רב ועשיר.  הפרויקט ילווה על ידי משרד עורכי הדין טל&עייש. המשרד ילווה את הקבוצה עד לקבלת המפתח לדירת החלומות.

בימים אלו החל השיווק של חברת "אילן אטיאס שיווק פרויקטים", וההתעניינות מאוד גדולה.  בחברה שמחו לדווח כי ההרשמה לעמותת "פסגת מוצקין" כבר עברה את ה-35% אחוז. אז למה אתם מחכים? דירת החלומות שלכם מחכה לכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות