fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התקבל היתר בניה לפרויקט סימפוני בשכונת משכנות אמנים

הפרויקט נבנה במסגרת רפורמת מחיר למשתכן
סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין - פרויקט מחיר למשתכן (הדמיה: חברת הנדל"ן עמרם אברהם)
סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין - פרויקט מחיר למשתכן (הדמיה: חברת הנדל"ן עמרם אברהם)

פרויקט "סימפוני" שמקימה חברת הנדל"ן עמרם אברהם במסגרת תכנית מחיר למשתכן קיבל היתר בנייה מהועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות. הפרויקט נמצא  במתחם כורדני המשתרע על שטח של

כ-833 דונם ונועד לבניית 3500 יחידות דיור.  עד כה שווקו 1820 דירות בתוספת 1028 יחידות הדיור האחרונות ששווקו במסלול מחיר למשתכן. לפי הנתונים,  6,604 ניגשו להגרלה במחיר למשתכן, 6,232 מהם אינם בני המקום, בעוד 372 נרשמים הם בני המקום.

סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין - פרויקט מחיר למשתכן  (הדמיה: חברת הנדל"ן עמרם אברהם)
סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין. פרויקט מחיר למשתכן (הדמיה: חברת הנדל"ן עמרם אברהם)

החברה תקים חמישה  בניינים בבנייה מדורגת, בני 8 – 7 קומות, בכל בניין 26 דירות. בפרויקט דירת 4 חדרים כ-100 מ"ר, דירת 5 חדרים ממוצעת בשטח של- 133 מ"ר.

סמנכ"ל השיווק של חברת  עמרם אברהם עדי גייר מסביר שבפרויקט כבר נמכרו כ-120 דירות מתוך 130.  גייר מציין, כי במידה ולא ימכרו הדירות הפנויות שהוצעו לזכאים עד אוגוסט 2017, החברה תפתח את המכירה לרוכשים בשוק החופשי, כאשר מחירי המכירה עומדים על מחיר של החל מ-1,550 מיליון שקלים, יוצעו למכירה: דירות הגן והפנטהאוזים המשתרעים על שטח של כ- 184 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ- 65 מ"ר.

אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: "נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה ומימשו את זכותם ברכישת הדירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות