fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב שמעון ביטון: עבד של הציבור

משפטן ומוסמך בחינוך, משמש רב בחופות ומוהל מוסמך, מקיים דרשות לנוער ולמבוגרים
הרב שמעון ביטון (יהודה בן לולו)
הרב שמעון ביטון (יהודה בן לולו)
הרב שמעון ביטון (יהודה בן לולו)
הרב שמעון ביטון (יהודה בן לולו)

סיעה: ש"ס

מי אני: הרב שמעון ביטון הוא משפטן ומוסמך בחינוך, משמש רב בחופות ומוהל מוסמך. רב מוכר בקהילה ופועל לקירוב לבבות זה שנים. הרב ביטון מקיים באופן קבוע דרשות לנוער ולמבוגרים דתיים וחילונים, משמש אוזן קשבת ומייעץ בעת הצורך לתושבים. אחראי על גמ"ח שואג בכל סוף שבוע ולקראת החגים שלא יישארו ילדים ומשפחות רעבים".

מה אני מציע: "הקו המנחה שלנו, חברי תנועת ש"ס החדשה, הוא לייצג בכבוד את כל תושבי העיר, ללא הבדלי דת, גזע ומין וללא פשרות. אצלנו רווחת התושב, היא חוד החנית. לא סתם סיסמתנו היא: 'כולנו משפחה אחת'. בנוסף, לייצג בכבוד ולהרים את ראשם של התושבים, שמרגישים חוסר אמון במועצה ובעירייה. נדאג לרווחתם של התושבים פיזית ורוחנית. בתחום הדיור לצעירים, נפעיל את מלוא כוחותינו במטרה להפשיר קרקעות לצורך בניית יחידות דיור להמונים במחירים סבירים ושווים לכל נפש. בתחום העולים החדשים, יש בידינו בשורה ואנו נדאג להם ונפעיל אגף ייחודי שידאג לעזור להם ולתמוך בהם".

למה אני: "היום אין אף מפלגה בקריה שיש לה אוזן קשבת בעניינים הרוחניים של העיר, אשר חזרו שנות דור, הן מבחינה רוחנית והן מבחינת רווחת התושבים. אני מתכוון להמשיך בדרכי ולהיות עבד של הציבור, עם אצבע תמידית על הדופק, כדברי רבן גמליאל: 'לא שררה אני נותן לכם אלא עבדות אני נותן לכם'.

"תנועת ש"ס החדשה מאמינה בדרך של יושרה וכבוד, להגיד את האמת לתושבים, בלי להסתיר מהם, לתת שקיפות מלאה לתושבים. אנו מתכוונים לייצג בכבוד את כל גווני האוכלוסייה, קשישים וצעירים, דתיים וחילוניים, הדבר הראשון והחשוב מבחינתנו הוא לייצג את כל התושבים, זו אבן הבסיס לכל המשנה שלנו. נתעקש על הפשרת שטחים לזוגות צעירים במחירים סבירים, כדי שיוכלו לרכוש דירות ולהעניק עזרה ותמיכה לעולים חדשים, שמתקשים לחיות בקרית מוצקין. בעיר יקרה כזו, בה תשלום המיסים גבוה והעירייה לא מסבירה פנים, אנחנו נעשה הכל כדי לערוך להם קבלת פנים נעימה ולהקל עליהם את ההתאקלמות. מאוד חשוב לנו לציין כי מדובר בתנועת ש"ס חדשה לגמרי, שהתנתקה מכל מה שהיה בשנים האחרונות, עם יו"ר חדש וצעיר, שמבין את הצעירים, יוצא אל העם ואנשים מתייחסים אליו בהערצה ומתקשרים אליו בכל שעות היום. כבר עכשיו אנו מרגישים את השינוי והמטרה שלנו, היא להיות שליחי הציבור ולא נטל עליהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות