fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנס ספר תורה לאודי גולדווסר ואלדד רגב

ארבע שנים בדיוק אחרי היוודע דבר מותם בשבי, של אודי גולדווסר ואלדד רגב, הוכנס ספר תורה לזכרם בישיבת נהר דעה בנהריה, במעמד שר המשפטים יעקב נאמן. צבי רגב: "אין בפי מילים לתאר את התחושות שעוברות בי"
מיקי גולדווסר עם השר יעקב נאמן
מיקי גולדווסר עם השר יעקב נאמן (צילום באדיבות ישיבת נהר דעה)

אירוע הכנסת ספר תורה, לעילוי נשמת החיילים אהוד גולדווסר מנהריה ואלדד רגב מקרית מוצקין,  נערך בשבוע שעבר בישיבת ההסדר "נהר דעה" בנהריה. שר המשפטים, יעקב נאמן, שהתארח באירוע אמר כי "האירוע המיוחד הזה מעיד כאלף עדים על ייחודה של ישיבת ההסדר נהריה ועל המפעל החשוב של ישיבות ההסדר".

כ-400 איש התכנסו בשבוע שעבר (ד') בטקס הכנסת ספר תורה להיכל ישיבת ההסדר "נהר דעה" בנהריה לע"נ החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב הי"ד, במלאת 4 שנים להיוודע דבר מותם בשבי והביאם לקבר ישראל.

במעמד מרגש בהשתתפות בני המשפחות, הרבצ"ר רפי פרץ, הרב רונסקי ושר המשפטים יעקב נאמן, הוכנס ספר התורה הראשון לעילוי נשמותיהם של החטופים.

ראש הישיבה, אליהו בלום: " כשהגופות של החטופים חזרו רצינו לעשות משהו לזכרם. אודי גולדווסר הי"ד, הוא מנהריה במקור ולמעשה אודי הינו החלל היחידי בן-נהריה שנפל במלחמת לבנון השנייה. באופן טבעי בחורי הישיבה התחברו מאוד לסיפור ואנחנו השתדלנו לכל אורך השנים ללוות את המשפחות ולשמור על קשר עם משפחת גולדווסר ורגב".

מיקי גולדווסר עם השר יעקב נאמן
מיקי גולדווסר עם השר יעקב נאמן (צילום באדיבות ישיבת נהר דעה)

עוד הוסיף הרב בלום: " העיר הצפונית חטפה לא מעט במלחמה וכאשר הגופות חזרו לפני ארבע שנים, הרשנו צורך לעשות משהו. החלטנו לכתוב ספר תורה לעילוי נשמותיהם ולהכניסו לישיבתנו".

צבי רגב כותב אות בספר התורה
צבי רגב כותב אות בספר התורה (התמונה באדיבות ישיבת נהר דעה)

צבי רגב, אביו של אלדד הי"ד, התרגש מהמעמד וסיפר: "התרגשתי מאוד ואין בפי מילים לתאר את התחושות שעוברות בי מהמחשבה שאנשים זרים, שלא הכירו את בני ואת אודי, החליטו לארגן דבר כזה לבד וטיפלו בו מהתחלה ועד לסוף –ההכנה היפה והמכובדת הזאת".

שר המשפטים, יעקב נאמן, שהתארח באירוע אמר: "האירוע המיוחד הזה מעיד כאלף עדים על ייחודה של ישיבת ההסדר נהריה ועל המפעל החשוב של ישיבות ההסדר"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות