fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דר נופרים מדווחת על מכירות של 123 מיליון שקלים

בפרויקט נווה נופר בשכנות נווה גנים בקרית מוצקין. נפתחה דירה לדוגמא בשלב ב'
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)

דר נופרים, חנכה דירה לדוגמה בשלב ב' בפרויקט נווה נופר בקרית מוצקין. עיצוב ותכנון הדירה לדוגמה, חללי הלובי ומועדון הדיירים הופקדו בידיה של אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי. מגדל המגורים יתנשא לגובה של 18 קומות וייבנה בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד המשקיף לנוף ים ולרכס הכרמל. עד כה נמכרו 74 יחידות דיור בסכום של כ-123 מיליון שקלים.

הפרויקט יכלול 72 יחידות דיור, ביניהן דירות 5 חדרים על שטח של כ-131 מ"ר נטו, דירות 5 חדרים על שטח של כ-125 מ"ר נטו ודירות 6 חדרים על שטח של כ-135 מ"ר נטו. לכל הדירות מרפסות גדולות של כ-22.5 מ"ר, הכוללות גן תלוי של כ- 9 מ"ר. בקומות העליונות ייבנו פנטהאוזים מפוארים ומיוחדים, בעלי תקרה בגובה כפול בחלל המגורים, על שטח של כ-163 מ"ר ומרפסת נוף מהסלון בשטח של כ-53 מ"ר. בשלב א', נותרו למכירה לאכלוס מידי פנטהאוזים אחרונים עם תקרה בגובה כפול בחלל המגורים.

כל הדירות בנוה נופר מאופיינות בתכנון מוקפד, עיצוב אלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מערכות בית חכם, מיזוג אוויר לכל הדירה, מטבח מפואר, מערכת מצלמות אבטחה בשטחים המשותפים, הניתנים לצפייה גם בסמארטפון.

בכניסה לבניין, יוקם בלובי כניסה מפואר ומעוצב בגובה כפול, מועדון דיירים ואירועים רחב ידיים עם כניסה פרטית לדיירים בלבד, עם מערכת קולנוע פרטית וגינה מעוצבת ומטופחת ומעליות חדישות ומהירות. שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות