fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרין פארק

החלו המכירות בפרויקט "גרין פארק" בקרית מוצקין, הכולל 160 יחידות דיור, של חברת "נאות גלבוע בע"מ". החברה הוותיקה שיוזמת ובונה פרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הקריות, חתומה גם על מגדל המגורים היוקרתי "פרויקט G" שמצוי כעת בבניית הקומה התשיעית מתוך 20
"פרויקט G", קרית מוצקין הדמיה: ארט יובל
"פרויקט G", קרית מוצקין הדמיה: ארט יובל

חברת "נאות גלבוע בע"מ" החלה במכירת הבניין השלישי ברחוב חזני מיכאל 1 בקרית מוצקין. מדובר בבניין השלישי מתוך חמישה בניינים שייבנו בפרויקט הדגל של החברה- "גרין פארק". פרויקט "גרין פארק" יכלול 160 יחידות דיור, המותאמות במיוחד לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. בימים אלו החלו ההכנות לבניית הבניין השלישי במתחם. מדובר במבנה מגורים ייחודי, ובו דירות של 2, 3, 4 ו-5 חדרים. ההרשמה לדירות הקטנות כבר בעיצומה.

ניר גלבוע
ניר גלבוע (צילום: אפרת פראנק)

בבניין הראשון, "בניין הזית 1" ברחוב חזני מיכאל 4 הנמצא בשלבי סיום, נותרו למכירה דירת קרקע בת 4 חדרים עם גינה, ופנטהאוז בן 5 ו-6 חדרים. הבניין השני, "בניין הזית 2" ברחוב ציגל 21, מבנה בן 8 קומות ובו 35 יחידות דיור, נמצא בסיום בניית השלד. נותרו למכירה בו דירות 4.5 חדרים.

פרויקט הדגל של קבוצת גלבוע, מגדל המגורים היוקרתי "פרויקט G" שברחוב החשמונאים 45 א' בקרית מוצקין, מצוי כעת בבניית קומה 9 מתוך 20 קומות. הפרויקט כולל 55 יחידות דיור, דירות בנות 4.5 ,5 ו-6 חדרים עם יחידה נפרדת, כשבכל קומה יהיו 3 דירות מרווחות במיוחד בעלות מרפסות גדולות, עם גינה תלויה. הבניין יכלול מועדון לרווחת הדיירים, לובי מפואר ומפרט עשיר ומפנק. הפרויקט נמצא בקרבת מוסדות חינוך ובילוי בעיר.

מהקריות ועד הרצליה
באחרונה רכש בעלי חברת "נאות גלבוע בע"מ", הקבלן ניר גלבוע, את המגרש המיתולוגי ברחוב אהרון פינת אוסישקין בקרית מוצקין. על המגרש יוקם מבנה מגורים מפואר בן 9 יחידות דיור, שיכלול דירות גדולות בנות 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם 2 מרפסות.

בנוסף, בימים אלו החל ניר גלבוע במסירת הדירות בפרויקט היוקרתי ברחוב ברדיצ'בסקי 34 בקרית אתא לדיירים. מדובר במבנה עם לובי מפואר ומועדון דיירים. כמו כן, כמענה לצורך הגובר באיכות חיים גבוהה, בביטחון ובשקט נפשי, משלבת החברה טכניקות וטכנולוגיות בנייה חדשניות, מציבה סטנדרטים גבוהים בכל אחד מהפרויקטים, ומעניקה לדייריה סביבת מגורים, נוחה, איכותית וירוקה, ומפרט טכני עשיר ומפנק. לאורך כל שנות קיומה נהנית החברה מאמון ציבור לקוחותיה, והיא אף זכתה בפרסים יוקרתיים רבים, ובתואר הייחודי "רב קבלן" מטעם התאחדות הקבלנים. כיום מנוהלת החברה על ידי דור ההמשך, אשר ממשיך לקטוף הצלחות מקצועיות רבות ומרשימות.

החברה הוותיקה מהווה את אחד מעמודי התווך בתחום הבנייה באזור הצפון. במהלך עשרות שנות פעילותה המשגשגות בנתה "קבוצת גלבוע" אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. לקבוצה פרויקטים בנתניה, בפרדסיה, בהרצליה, בטירת הכרמל בחיפה ובקריות. החברה שומרת על סטנדרט בנייה גבוה מאוד ועל איכות גבוהה, וידועה בביצוע חסר הפשרות של הפרויקטים בהם היא מעורבת.

"פרויקט G", קרית מוצקין הדמיה: ארט יובל
"פרויקט G", קרית מוצקין הדמיה: ארט יובל

להיות אומן
ניר גלבוע, בן 51, המשמש מנכ"ל חברת י.א. גלבוע בע"מ והבעלים של חברת "נאות גלבוע בע"מ", נשוי לגלית, מעצבת פנים ואב לשלוש בנות, ממשיך את מורשת הבנייה הענפה של אביו, יעקב גלבוע, שהקים את החברה לפני 55 שנה, מתוך אמונה שבניית הארץ מהווה נדבך מרכזי בקיומו של עם ישראל בארץ ישראל. כבר מראשית דרכה אפיינו את החברה עקרונות היסוד המלווים אותה עד היום, ובהם איכות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים, זמינות וקשר חם ובלתי אמצעי עם קהל הלקוחות הנאמן.

כבר משחר ילדותו נשם ניר את המקצוע. כשחבריו שיחקו במגרש המשחקים, ניר עבד באתרי הבנייה של אביו ולמד את רזי המקצוע. בנעוריו למד באורט ביאליק, ואת שירותו הצבאי סיים כקצין בחיל החימוש. לאחר מכן למד בטכניון והחל לעבוד בחברה של אביו. כיום, לאחר 30 שנה בתפקידי ניהול שונים בחברה, עדיין ממשיך לתכנן לרכוש ולבנות.

ניר מספר: "להיות קבלן זה מרגיש כמו להיות אומן. לרכוש שטח אדמה, לתכנן, לבנות ולמסור נכס לכניסה, זה כמו אומן הלוקח חומר בסיס ויוצר ממנו יצירת מופת, שאנשים רוכשים ואוהבים". בחברת "נאות גלבוע בע"מ" לא שוקטים על השמרים, וממשיכים ליזום עוד ועוד פרויקטים, לטובת ציבור הרוכשים, שרוצה לקום בכל בוקר עם חיוך, בבית מודרני ואיכותי, הבנוי ברמה גבוהה ומתקדמת ביותר, בסביבה איכותית, המספקת נגישות וזמינות של כל מערך השירותים, שהופך את החיים לקלים ולטובים יותר.

באחרונה רכש בעלי חברת "נאות גלבוע בע"מ", הקבלן ניר גלבוע, את המגרש המיתולוגי ברחוב אהרון פינת אוסישקין בקרית מוצקין. על המגרש יוקם מבנה מגורים מפואר בן 9 יחידות דיור, שיכלול דירות גדולות בנות 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם 2 מרפסות. 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות