fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: נדשקו מאטיץ' חתם לשנתיים

רגע לפני שעזב את הארץ וחזר לסרביה חתם מאמן מכבי מוצקין לשתי עונות נוספות
מאטיץ, בוזוליאק וראדוייביץ' צילום: נחום סגל
קרוב לוודאי שנראה את שלושתם גם בעונה הבאה. מאטיץ, בוזוליאק וראדוייביץ' (צילום: נחום סגל)

ביום שני סיימה מכבי מוצקין את העונה, מוקדם משציפתה, לאחר שנוצחה במשחק שלישי ומכריע על ידי בני הרצליה בתוצאה 30:27. בכך החמיצה הקבוצה עלייה לפיינל פור של ליגת העל בכדוריד שיחל היום. הרצליה תשחק נגד מכבי ראשון ושחקני מוצקין ישחקו מטקות בחוף הים.

לפני שחזר לארצו חתם מאמן מוצקין, הסרבי נדשקו מאטיץ', לשתי עונות נוספות. הנהלת הקבוצה הביעה בכל הזדמנות את שביעות רצונה מהמאמן ולפיכך היה ברור שהיא תעשה כל מאמץ להחתים אותו לעונה הבאה. כבר היום ברור כי לא כל הזרים ששיחקו בקבוצה בעונה הזו ימשיכו גם בעונה הבאה. הפיבוט מירלם באצ'ירוביץ' לא נמצא בתוכניות של הקבוצה.

מאטיץ, בוזוליאק וראדוייביץ'  צילום: נחום סגל
קרוב לוודאי שנראה את שלושתם גם בעונה הבאה. מאטיץ, בוזוליאק וראדוייביץ' (צילום: נחום סגל)

שני האחרים, הסרבי דושאן בוזוליאק והמונטנגרי איגור ראדוייבץ' ישחקו, ככל הנראה, בקבוצה גם בעונה הבאה. אומנם בקבוצה הביעו אכזבה מיכולתו של בוזוליאק במשחק האחרון והמכריע נגד בני הרצליה, למרות שכבש שמונה שערים, רובם בגרבג' טיים. בוזליאק איבד הרבה כדורים והחטיא ממצבים טובים. יתכן שהקבוצה תעשה מאמץ להביא שוטר אחר במקומו. לעומתו, מעמדו של ראדוייביץ' יציב ויש להניח שהוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

המאמן ושלושת הזרים עזבו היום (חמישי) את הארץ וחזרו למולדתם. הקבוצה תחל להתאמן לקראת העונה הבאה בסוף חודש יולי, או בתחילת אוגוסט.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות