fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברזי הארץ: יום חוויתי לזכרו של סמ"ר רז מינץ

גם בחול המועד פסח הזה, כמו בשמונה שנים האחרונות, תוכלו לקחת חלק בפעילות ערכית ומהנה לזכרו של סמ"ר רז מינץ, בן קרית מוצקין, לוחם ומפקד ביחידת דוכיפת שנפל בפעילות מבצעית לפני כ-14 שנים
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)

עמותת "חבורז" לזכר סמ"ר רז מינץ, מארגנת שוב,  זו שנה שמינית ברציפות, את 'יום רזי הארץ 8', יום חוויה של פעילות ערכית ושמחה בטבע לכל המשפחה. היום המרגש והמיוחד הזה  מתקיים תמיד בחול המועד פסח, סמוך ליום הולדתו של רז, ה' בניסן. השנה הוא ייערך בחניון יער אחיהוד, סמוך לצומת יסיף בגליל המערבי, ביום רביעי 8.4.15, י"ט ניסן, ד' חוה"מ פסח, בשעות 09.00 – 14.00.

 הפעילויות כוללות: טיולי משפחות מודרכים, רכיבה על אופני הרים (המושאלים חינם במקום), ניווט ספורטיבי, ניווט עממי וניווט לפעוטות על מסלול ניווט מלווה בציורים ותמונות בהשגחת ההורים, פינות יצירה לילדים, הרקדות, מתקנים מתנפחים, שירה בציבור, הפעלות לילדים. כל הפעילויות ללא תשלום ופתוחות לקהל הרחב.
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)

כל הפעילויות מבוצעות בהתנדבות מלאה על ידי חבריו של רז, בני משפחתו ויחידת דוכיפת, ברוחו של רז, בן קרית מוצקין, שנפל בי"ז בחשוון תשס"ב-2.11.01 כלוחם ומפקד ביחידת דוכיפת, בפעילות מבצעית בגזרת בית אל – עפרה.

הארוע מהווה המשך לפעילותו החברתית הרבה של רז במסגרת 'נוער לנוער' בקרית מוצקין בקרב בני נוער וקשישים, בתרומה ועזרה לקהילה. רז אהב את הארץ, אהב לטייל בה על מנת ללמוד לאהוב אותה בדרך בלתי אמצעית. ייחודו של האירוע שהוא מתקיים בכל שנה באתר אחר בטבע, במטרה לגלות את "רזיה" של הארץ באמצעות הפעילויות המגוונות. בית הספר התיכון אורט קרית מוצקין בשיתוף עירית קרית מוצקין שאליו מצטרף השנה בית הספר תיכון קרית חיים, נרתמו לארגון הארוע בסיוע של כ-40 תלמידים מדריכים צעירים, המהווים סגירת מעגל לפעילות של רז במסגרת "נוער לנוער".

הציבור מוזמן להשתתף ללא תשלום, אך מומלץ לבצע הרשמה מוקדמת לצורך היערכות. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר ההנצחה "אתרז"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות