fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב זעזוע במכבי מוצקין כדורסל

אחרי הניצחון הגדול של מכבי קרית מוצקין על מוליכת הטבלה מכבי רחובות והמשחק ההרואי בשבוע שעבר בבאר שבע, שבו מוצקין אומנם נוצחה לאחר הארכה, אבל שיחקה מצוין, חזרה הקבוצה (אתמול) שלישי לביתה כדי לארח את אליצור יבנה. לפני המשחק המאזן של שתי הקבוצות היה זהה – שני נצחונות לעומת שישה הפסדים. על הנייר מוצקין בביתה הייתה צריכה לנצח, אם נוסיף לכך את המשחק המצוין נגד עוד קבוצת צמרת, מכבי קרית גת, שהסתיים בהפסד דחוק, אחרי משחק גדול של מוצקין, התחושה רק התחזקה. אבל בספורט למדנו שהנייר סובל הכל, במציאות מוצקין ספגה תבוסה משפילה 95:63.

באנו חושך לגרש

זה היה מסוג המשחקים ששום דבר לא הולך, לא קבוצתית וגם לא אישית. כולם היו חושך. בחג החנוכה נהוג לומר: "באנו חושך לגרש", אבל מסתבר שלמכבים ממוצקין לא קרה נס ופח השמן לא הספיק כדי להדליק את היכל גושן. נכון, לפני המשחק התקיים טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה, אבל מה שהתחיל כחג עם חיוכים הסתיים בהלם מוחלט.

כבר ברבע הראשון קיבלנו רמז על מה שעלול להתרחש בהמשך. בסיום הרבע יבנה הובילה 27:13 ועוד לפני שהסביבון הספיק ליפול מוצקין ירדה להפסקה עם פיגור עצום 50:27. זה אומר שגם ברבע השני מוצקין קלעה מעט מאוד~14 נקודות וספגה 23. האופטימיים במוצקין קיוו במחצית שבכל זאת חג החנוכה יביא איתו נס גדול, כבר היו דברים מעולם. מוצקין עצמה עשתה זאת בחצי גמר הפלייאוף של העונה שעברה נגד הפועל עכו, אבל הפעם לא קרה נס גדול, להפך, מוצקין המשיכה לחטוף: 70:41 בתום הרבע השלישי, וגם בו מוצקין קלעה רק 14 נקודות וספגה 20. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, אבל גם הוא הסתיים בהפסד של מוצקין 25:22. בסיום 95:63 לאליצור יבנה.

קלעו למוצקין: קנט הול 17 (11 רב'), נועם מטלון ופלורין קמפבל 13 כ"א, יבגני ליוטרין, איגור סימון וגיא סהר 4 כ"א,  ליאור שגב (10 אס') וניר נצר 3 כ"א וניב אוזן 2 נקודות. יצוין כי ברק אלמוג לא שיחק אפילו שנייה אחת ולא דווח על פציעה שלו.

sal 01
זעזוע במוצקין? מימין: משה גרוסמן ויוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)

התבוסה המשפילה התקבלה בהלם מוחלט במוצקין. כולם התפזרו לבתיהם, אבל דבר אחד היה ברור, המשחק הזה לא יעבור בשקט. נכון לכתיבת שורות אלה התקבלה החלטה של הנהלת הקבוצה: היו"ר משה גרוסמן וחבר ההנהלה קובי פינטו, לעשות שינוי מהותי. לא ברור מי יעלה לגרדום, אבל שינוי יהיה ובקרוב ואף אחד לא חסין, מהמפקד ועד אחרון השחקנים הבכירים.

האפשרויות הן: המאמן יוסי שוורץ יוחלף, אפשרות שנייה – להחליף זר, כזכור זר אחד כבר הוחלף. אפשרות שלישית – לשלוח הביתה את אחד השחקנים הישראליים הבכירים ולהביא במקומו ישראלי בכיר אחר. הכל יכול להיות.

המשחק הקרוב של מוצקין יתקיים ביום ראשון בהיכל הספורט ברוממה נגד הפועל חיפה. המשחק הוקדם לבקשת הפועל חיפה בגלל אירועי החג. משחק קשה מול קבוצה חזקה שגם היא קיבלה בראש ביום שלישי ברחובות 60:88. במחשבה שנייה, אולי דווקא במשחק הזה מוצקין תנצח כי באופן פרדוקסלי רוב משחקי החוץ של הקבוצה מול קבוצות הצמרת היו מוצלחים, בעוד משחקי הבית נגד קבוצות התחתית, מהאזור שלה, היו כושלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות