fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני אלשיר דיווח על מחלה ויצא לבלות בקריון

שחקן מכבי מוצקין, בני אלשיר, התקשר להנהלה והודיע כי הוא חולה. הוא קיבל אישור לא להגיע לאימון, אך יצא לבלות ונתפס על חם. השחקן הושעה
חזר לפעילות אחרי השעיה. בני אלשיר (צילום: איסר רביץ)
חזר לפעילות אחרי השעיה. בני אלשיר (צילום: איסר רביץ)

בני אלשיר, שחקנה של מכבי מוצקין הושעה על ידי הנהלת הקבוצה לאחר שדיווח כי הוא חולה ויצא, לדברי יו"ר הקבוצה ללו עמר, לבלות בקריון בזמן שהקבוצה התאמנה.

האירוע קרה ביום חמישי שעבר, אלשיר (20, 2.00, משחק כגבוה), שהצטרף העונה למוצקין מעירוני נהריה, התקשר למאמן ירון אריאל ואמר לו כי הוא חולה, והוא לא יוכל להתאמן. הוא קיבל אישור לא להגיע לאימון, ואולם בשעה שהקבוצה התאמנה נתפס אלשיר על חם כשהוא מבלה בקריון. ומי תפס אותו? יו"ר ההנהלה ללו עמר שהיה במקום.

עמר כעס מאוד על אלשיר והודיע לו בו במקום כי הוא סיים את פעילותו בקבוצה. ביום ראשון התייצבה מוצקין למשחק ביתי נגד הפועל מגידו, כשבשלב הזה היה ברור לשחקנים כי אלשיר לא שייך יותר לקבוצה. למחרת חלה תפנית בעניין. עמר, בעצה אחת עם אריאל, החליט לסלוח לשחקן ואחרי תקופת השעיה של ארבעה ימים חזר אלשיר לשורות הקבוצה.

תגובתו של אלשיר לפרשה: "אכן לא הרגשתי טוב, ואולם יצאתי לקריון להתאוורר רק שעה וחצי אחרי שהאימון הסתיים, ואחרי שהרגשתי קצת יותר טוב. הבנתי תחילה שהעיפו אותי מהקבוצה. ביום שני התקשר אלי ללו עמר ואמר שהוחלט להמיר את העונש בהשעיה וחזרתי לקבוצה. ביום שלישי התייצבתי לאימון והתנצלתי בפני השחקנים והמאמן וחזרתי לפעילות. מעכשיו אני מתכונן לתת הכול לטובת הקבוצה בתקווה שנצליח לעלות ליגה".

חזר לפעילות אחרי השעיה. בני אלשיר (צילום: איסר רביץ)
חזר לפעילות אחרי השעיה. בני אלשיר (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות