fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנט: "50 אחוז מתקציב הקמפיין של הליכוד שמו על הראש שלי"

נפתלי בנט התארח ביום שישי בקרית מוצקין במסגרת אירועי שישי תרבות, והוא לא חסך בביקורת על הליכוד. עוד השתתפו אמיר פרץ וישראל חסון. בנט :"היעד שלנו להיות המפלגה השנייה בגודלה, הליכוד זה כבר לא אותו ליכוד"
נפתלי בנט
נפתלי בנט (צילום: דוברות העירייה)

"היעד שלנו להיות המפלגה השנייה בגודלה. הליכוד זה כבר לא ליכוד. חשוב שיהיה ליד ביבי והליכוד מישהו שיחזיק אותו חזק. יש לנו גם מצביעים ערבים, דרוזים וחרדים צעירים שרוצים להשתלב בחברה הישראלית". 'הבית היהודי' בראשותי היא לא מפלגת הדתיים, אלא כלל ישראלית".

כוכב מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט התארח ביום שישי האחרון, "בשישי תרבות" בקרית מוצקין. מאות הגיעו להיכל התיאטרון במסגרת אירוע ספיישל בחירות מוחץ בין בנט, עמיר פרץ וישראל חסון

"הטייקונים דופקים אותנו". בנט (צילום: דוברות העירייה)

סדרת שבתות התרבות נערכו ביוזמת ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי. בשישי האחרון התקיים ספיישל בחירות שני אשר אורגן לבקשת הקהל.
בהתייחסו לשאלת הסרבנות השיב: "מעולם לא סירבתי פקודה. הבנתי שכאיש ציבור יכול להיות למשפט הזה השלכות מאוד קשות".האמירה שלי היתה בעייתית, במיוחד כלפי הצעירים, כי פקודות צריך לקיים- אני נגד סרבנות. נקודה".

עוד הסביר בנט כי לדעתו הקמת מדינה פלסטינית היא התאבדות לאומית וכי צריך להתמקד בין היתר בהורדת מחירי הדיור ומוצרי הצריכה. הריכוזיות, הטייקונים והוועדים הגדולים מסכנים את מדינת ישראל ודופקים אותנו. על זה אני רוצה להימדד. מעל 50 אחוז ממשאבי הקמפיין של הליכוד שמו על הראש שלי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות