fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בכל הכבוד, החי פארק בקרית מוצקין הוא לא הספארי ברמת גן"

כמה עולה למשפחה עם חמישה ילדים בילוי בגן חיות ובמשחקייה בחי פארק בקרית מוצקין אם מחיר כניסה לילד עומד על 85 שקלים?
חי פארק בקרית מוצקין (צילום: נטע פלג)
חי פארק בקרית מוצקין (צילום: נטע פלג)

מתחם החי פארק שבקרית מוצקין ידוע כמעין היכל מרשים, אטרקטיבי ומלא פעילויות , ככזה שכולל בתוכו גן חיות מושקע, משחקיה שהיא כמיני לונה פארק ואטרקציות אחרות. עם זאת, יש מבאי המקום כאלו השואלים עצמם מדוע הם נאלצים לשלם על כרטיס משולב למשחקיה ולגן החיות. מחירו של כרטיס כזה הוא 85 שקלים לילד , מחיר לגן החיות בלבד הינו 45 שקלים. יצוין גם כי מי שרוצה להיכנס רק למשחקיה יאלץ להיפרד מ-65 שקלים, והוא יכול לעשות זאת רק בחופשים ובחגים והחל מהשעה 17:30 בערב.

סימון, תושב הקריות הגיע למקום בשבוע שעבר עם אחיו שהוא אב לחמישה ילדים :"אחי נאלץ להוציא סכומי כסף גדולים למשפחה כזו גדולה, למה מאלצים לשלם כרטיס משולב גם עבור מי שלא רוצה לראות את גן החיות? יוצא שאדם משלם מחיר מלא גם אם הגן חיות סגור. בקריות לוקחים מחירים גבוהים, ועם כל הכבוד החי פארק הוא עוד לא הספארי ברמת גן. למה אין הפרדה בין שני הגופים? כי הם אולי רוצים לחסוך בשומר?". עוד אמר סימון כי שלושה מכשירים במיני לונה פארק לא פעלו, וכשבירר מדוע, נאמר לו שאין מי שיפעילם.

חי פארק בקרית מוצקין (צילום: נטע פלג)
חי פארק בקרית מוצקין (צילום: נטע פלג)

אורן גולדברג מנהל החי פארק:" כל המתחם הוא מתחם של גן חיות. הכרטיס משולב עבור גן החיות והלונה פארק, זו החלטת הנהלה של רשת המתנסים , החוזה מול הזכיין , בסופו של דבר המתחם הוא גן חיות והכנסנו לו עוד פעילות. ברגע שנכנסים בשער הראשי, נמצאים כבר בגן החיות ומבחינתנו אי אפשר לעשות כניסה נפרדת למשחקיה".

המשחקיה מופעלת על ידי מפעיל פרטי בשם ירון קובי, לדבריו :"זה אכן מגביל, היינו רוצים שהתשלום יהיה בנפרד אבל אנחנו נמצאים בתוך מקום ציבורי, החי פארק שייך לרשת המתנסים וזה לא תלוי בנו. אין לנו שער וכניסה נפרדים והיו כאלה שביקשו כניסה למשחקייה בנפרד. המתקנים שהוזכרו לעיל כעת לא פעילים בגלל בעיה של בטיחות ותקלות קודמות, הם יתוקנו אבל זה לוקח זמן".

מהחברה למתנ"סים הארצית נמסר: "המרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ, וגם מרכז קהילתי קירית מוצקין, הם מוסדות ללא כוונת רווח, כשכל יתרה מפעילותם מופנית בחזרה לילדים, לנוער, למשפחות ולקהילה. מדיניות התמחור נקבעת בידי הנהלה עצמאית של כל מרכז קהילתי המורכבת מנציגי התושבים, הרשות ונציג החברה למתנ"סים."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות