fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך מוכרים 56 דירות בארבעה חודשים?

בפרויקט נווה נופר בשכונת נווה גנים נחשב לסיפור הצלחה. ההיקף הכספי נאמד ב-92 מיליון שקלים
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)

הצלחה גדולה למתחם sea 4 של חברת דר נופרים. החברה מדווחת כי 56 יח"ד נמכרו בתוך ארבעה חודשים מיום השקת פרויקט נווה נופר, בשכונת נווה גנים בהיקף כספי של 92 מיליון שקלים. שלב ב' יכלול מגדל בן 18 קומות שיאוכלס בחודש יולי הקרוב. חברת דר נופרים יצרה תמהיל שיווקי ופיננסי יוצא דופן עבור הרוכשים. החברה מציעה עד היום הלוואה בסכום של מיליון שקלים בריבית של אפס אחוז לשנה, עד שהרוכשים החדשים יסיימו את הליך מכירת הדירה הישנה. מרבית הרוכשים הם משפרי דיור שזקוקים להון העצמי. ובשל יוקרה המחיה נקלעים לקושי בתשלום של שתי הלוואות משכנתה. לפיכך החברה העמידה מימון בנקאי גבוה ביותר.

יצוין כי לאורך השנים שכונת נווה גנים שמרה על יוקרה מאז שהוקמה לפני 21 שנה ועד נחשבת למבוקשת ביותר בקריות. שלב ג' בבנייה של דר נופרים נבנה על עתודות הקרקע האחרונות.  כל הדירות צופות לכיוון הים וגדלי הדירות הן בין 140- 125 מ"ר נטו פלוס מרפסות ענקיות 22-33 מ"ר נטו. כאשר בקומות הראשונות המרפסות יכללו גן תלוי כ- 9 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרפסות מרוצפות במלואן בגדלים של בין 22- 33 מ"ר נטו .תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.

בנוסף, שלב ג' כולל בניין יוקרתי נוסף בכניסה הצפונית לנווה גנים שגם בו כל הדירות צופות לכיוון הים וגדלי הדירות הן בין 140- 125 מ"ר נטו פלוס מרפסות ענקיות 22-33 מ"ר נטו. שלב ג' מאופיין בסטנדרט בנייה גבוה, מפרט עשיר במיוחד בכל הדירות והשקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים, בכל בניין ובניין, יש לובי כניסה בגובה כפול בעיצוב ארכיטקטוני יוקרתי, מועדון כושר מפואר ומאובזר במיוחד, מועדון דיירים ואירועים גדול ומעוצב, וכן לובי קומתי מפואר

היזם ובעלי חברת דר נופרים רפי בן משה אמר כי, "החברה מאפשרת לרוכשי הדירות בשלב ג' לשלם רק 20 אחוז בחוזה ואת היתרה סמוך לכניסה לדירה".

עוד ציין רפי בן משה כי "ניתן להגיע ולהתרשם מהדירה לדוגמה לחוות את העיצוב, היוקרה והתכנון וליהנות מנוף ים פתוח. ולאחרונה חנכנו פנטהאוז חדש לדוגמא מפואר במיוחד, עם תקרה בגובה כפול כ-6 מטר גובה בחלל המגורים (LOFT) עם מפרט יוקרתי ומרפסת ענקית לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל. מהחברה נמסר כי בפרויקט מבוצעות בדיקות בקרה בתהליך של מכון ההתקנים הישראלי וכן הפרויקט נבנה בהתאם לתקן בנייה ירוקה של מכון ההתקנים הישראלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות