fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולסטאר הכדוריד הישראלי התקיים בקרית מוצקין

22 שחקני נבחרת ישראל בכדוריד, ו-14 הזרים הטובים בארץ, נתנו שואו טיים ביום שני ל-750 צופים בהיכל גושן ועוד לאלפים רבים שצפו במשחק האולסטאר בשידור ישיר שהועבר בערוץ 5. היה אירוע נפלא. כולם יצאו מרוצים, בעיקר מאמן מוצקין והזר הטוב בארץ
נבחרת ישראל בכדוריד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

750 צופים ביציעים ועוד כמאתיים אנשים בתוך המגרש, היו שותפים ביום שני בהיכל גושן לחוויית כדוריד שלא הייתה בקריות מעולם. כל שחקני הכדוריד הטובים ביותר בארץ התקבצו כאן למשחק אולסטאר בו נפגשו נבחרת ישראל, עם הסגל המורחב, שכלל 22 שחקנים, ונבחרת הזרים של הליגה שכללה את 12 הזרים הטובים ביותר בליגת העל.

זו הייתה חגיגה של ממש, משחק ראווה משוחרר מלחצים ומתחים, בלי מכות לפנים והרבה חיוכים. גם השופטים הצטרפו לחגיגה ונתנו למשחק לזרום, בלי הרחקות לשתי דקות (למעט אחת) ובלי כרטיסים צהובים (למעט שניים), עם הרבה שערים ומשחק ללא הגנות, אבל עם שוערים מצוינים בשני הצדדים שנתנו הצגות.

האירוע לכל אורכו היה מכובד, מטקס הפתיחה והצגת השחקנים, ועד הסיום בו נבחר ה-M.V.P של המשחק. בטקס הפתיחה השתתפו ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, סגנו עומר זוהר, יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי ויו"ר מכבי מוצקין פיני לייבוביץ'. אלה לחצו ידיים לשחקני הנבחרות. צורי ברך את השחקנים וציין בגאווה את עלייתה של מכבי מוצקין לחצי גמר גביע המדינה.

כבר בתחילת המשחק ניתן היה להבין שעם כל החיוכים והאווירה הנהדרת שתי הנבחרות הגיעו כדי לנצח. מבחינתו של מאמן הנבחרת המשחק היה חשוב, כיוון שהוא היה משחק הכנה לקראת המשימות של הנבחרת במשחקי מוקדמות אליפות העולם. היום (שישי) תשחק הנבחרת באשדוד במשחק ידידות נגד נבחרת גיאורגיה.

נבחרת ישראל בכדוריד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שני סרבים על הקווים
כזכור במשחק האולסטאר הראשון, שנערך לפני שנה ברחובות, התנהל משחק צמוד ומרתק שהסתיים בניצחון הנבחרת בפנדלים, על הקווים עמדו שני הסרבים, שגם הפעם הדריכו את הנבחרות, גוראן לוקיץ' מאמן נבחרת ישראל, ונדצ'קו מאטיץ' מאמן נבחרת הזרים, שהוא כידוע מאמן מכבי מוצקין וזכה לכבוד לאמן שוב את הזרים. נבחרת ישראל פתחה מצוין והובילה כמעט לכל אורך המחצית הראשונה. רק בדקה ה-28 עלו הזרים ליתרון ראשון 14:15 והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 15:16 לזרים.

מכאן ועד הסיום הזרים לא הסתכלו אחורה והגדילו את יתרונם ובסיום ניצחו 33:36. כל השחקנים שנטלו חלק באירוע שיחקו, ג'וקיץ הקפיד לתת לכולם לשחק בצורה שווה, מבחינתו המשחק היה חשוב כדי לגבש את הסגל הסופי לקראת משחקי מוקדמות אליפות העולם. גם אצל הזרים הייתה תחלופה, אבל היה שחקן שלא ירד מהמגרש, בויאן בוטוליה ממכבי תל אביב, שכיכב עד לפני שנה בהפועל ראשון לציון.

בוטוליה, הזר הכי טוב שהגיע לארץ, לא עשה חשבון לאף אחד. חבריו מהפועל ראשון התלוצצו שהוא גם במשחקי אימון מפציץ בלי רחם. מישהו כנראה שכח לספר לו שמדובר במשחק ראווה. בכל אופן בוטוליה המקצוען סיים את המשחק עם 13 שערים, בתצוגת משחק נהדרת, כמו שהוא רגיל לשחק בכל משחק ליגה, גביע או בכל מסגרת אחרת. בתום המשחק הוא נבחר ל-M.V.P של המשחק.

 נבחרת הזרים של ליגת העל בכדוריד (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נבחרת הזרים של ליגת העל בכדוריד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הכדוריד הישראלי מצדיע למוצקין
בשבוע שעבר סיכם יו"ר מכבי מוצקין פיני לייבוביץ' את האירוע במשפט מדויק: "הכדוריד הישראלי מצדיע למכבי קרית מוצקין ומכבי קרית מוצקין מצדיעה לכדוריד הישראלי".

חמישה נציגים היו למכבי מוצקין במשחק הנהדר, שחקני נבחרת ישראל, השוער אורן מאירוביץ' וקפטן מוצקין ולדי קופמן, בצד השני שיחקו הפיבוט המצוין וליקו מילוסביץ' וטונדיי עבדול ראשיד, שהחל מהעונה הזו משחק על תקן של מתאזרח, אחרי חמש שנים כשחקן זר ברמת השרון.

טונדיי אגב שייך לסגל נבחרת ישראל ויש להניח כי שני המאמנים העדיפו שישחק בשורות הזרים. הנציג החמישי של מוצקין היה מאמן הקבוצה מאטיץ', שאימן את הזרים וגם הוא, כמו בוטוליה לא היה מוכן לשמוע על שום דבר, פרט לניצחון של הזרים.

מאירוביץ' היה טוב מאוד וביצע שורה של שלוש הצלות תוך דקה, גם קופמן, שכבש שלושה שערים עשה דברים יפים. השער השלישי שלו היה תאווה לעיניים והשני היה בפנדל מיוחד, לאחר שקיבל את הקרדיט ממאמן הנבחרת.

תודות למארגנים
זו הייתה חגיגה גדולה לענף הכדוריד כולו, לכל מי שהיה מעורב במשחק ולכל מי שצפה בו, אבל זו הייתה החגיגה של קרית מוצקין וכל האנשים מסביב שהיה להם יד בערב הנפלא. החל בראש העיר חיים צורי, שנתן את הסכמתו לקיים את האירוע במוצקין, המשך במנהל מחלקת הספורט שי מינסטר ומנהל היכל גושן, גדי בן איבגי, שעזרו בארגון הערב הנפלא. גם פיני לייבוביץ' ומועדון מכבי מוצקין ראויים למחמאות רבות על חלקם בארגון הערב הנפלא.

במהלך הערב, בפסקי הזמן ובהפסקה השתתפו שחקני מחלקת הנוער של מכבי מוצקין בזריקות עונשין ובזריקות משער לשער, כמו כן השתתפה להקת מעודדות "פוקוס", בהדרכת טלי הרשקוביץ' וקבוצת "גמנסיון" בהדרכת גדי והילה הלר שהופיעו בתרגילי אקרובטיקה וקרקע.

האירוע צולם על ידי ערוץ הספורט והועבר בשידור ישיר בערוץ 5. לסיכום, כל משתתפי האירוע סיכמו אותו בשתי מילים – כייף גדול. להתראות באולסטאר הבא, שמן הסתם לא יתקיים במוצקין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות