fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: מאמן הכדורגל שהציל חיי ילדה

מאמן הכדורגל ליאור פרבל היה באולם הספורט כשילדה בת 8 נחנקה מסוכריה. בתושייה ובנחישות הוא ביצע בה פעולת היימליך והציל את חייה
"לא צריך לעשות מזה עניין גדול". ליאור פרבל | צילום: באדיבות דוברות העירייה

ליאור פרבל, מאמן כדורגל מקרית מוצקין, היה השבוע באולם הספורט בבית הספר בגין, כשבמקום נשמעו זעקותיה של אם שבתה נחנקה מסוכריה. ללא היסוס, פרבל ניגש לילדה וביצע בה תמרון היימליך (פעולה לפתיחת נתיב אוויר החסום על ידי גוף זר באמצעות הגברת הלחץ בחלל הבטן ובבית החזה), שהציל את חייה.

קרן שמבי, האם אסירת התודה, סיפרה ל"בלינקר": לקחתי את הבנות שלי לשיעור ריקוד באולם הספורט בגין. התמונה של בתי בת ה-8 אוחזת בגרונה לא תצא לי מהראש. היא הספיקה להגיד לי שהיא נחנקת. ניסיתי לדפוק לה על הגב וזעקתי לעזרה. ליאור הגיע בריצה ובנחישות ביצע פעולת היימליך והסוכריה נפלטה מקנה הנשימה שלה במלואה".

שמבי רצתה להודות למאמן על שהציל את חיי ביתה, להתקשר לראש העירייה חיים צורי ולוודא שמוקירים תודה לאיש על מעשיו. אך המאמן הצנוע לא היה מוכן לגלות את שם המשפחה שלו. מאוחר יותר הסביר: "לא צריך לעשות מזה עניין גדול, עשיתי משהו שכל אחד אחר היה עושה".

פרבל, שעובר מעת לעת השתלמויות עזרה ראשונה, סיפר, כי בזכות הידע שרכש ידע כיצד לסייע באופן מקצועי. ראש העירייה צורי העלה פוסט בפייסבוק, שעד מהרה והפך ויראלי והודה לגיבור השבוע: "ליאור הציל חיים וראוי להערכה עצומה", כתב צורי, "אין ספק שהוא היה במקום הנכון ובזמן הנכון, ובלעדיו הסיפור יכול היה להסתיים אחרת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות